July 18, 2003
Jag var förlovad i 1 år och lite till.
Förlovade mig när jag var 18, mestadels för att det var en rolig grej och det syndes att vi hörde ihop.
Dock så kom vi sedan någon månad tillbaka att det var en dum idé och har inte ringarna på oss längre...
Dock är vi lika kära!
Tycker att det var en dålig idé av er att förlova er, men som jag nyss sade så gjorde jag det själv 😉
Man lär sig av sina misstag, inte av andras
October 22, 2002
Jag klankar inte ner på någon alls tycker jag.
Sa bara vad jag tyckte om att förlova sig ung utan planer att gifta sig inom snar framtid.
Sen så har jag trott att på ett forum får man uttrycka sina åsikter oavsett om dom är av possitiv eller negativ karaktär. Finns alltid folk som ej samtycker med vad man själv anser vara rätt men man måste för den delen ändå få säga sin åsikt.
Sen att en del inte "vågar" skriva att dom tycker som jag är en annan sak.
Jag säger som The Whistler sa, jag kanske är gammalmodig.
December 31, 2001
fisken wrote: Jag klankar inte ner på någon alls tycker jag.
Sa bara vad jag tyckte om att förlova sig ung utan planer att gifta sig inom snar framtid.Sen så har jag trott att på ett forum får man uttrycka sina åsikter oavsett om dom är av possitiv eller negativ karaktär. Finns alltid folk som ej samtycker med vad man själv anser vara rätt men man måste för den delen ändå få säga sin åsikt.
Ibland är det bättre att hålla den för sig själv och tänka på hur personen i fråga skulle reagera.
Inte går man fram till en tex tjock person och säger " Varför fan bantar du inte"
October 22, 2002
Death On Wings wrote: [quote=fisken]Jag klankar inte ner på någon alls tycker jag.
Sa bara vad jag tyckte om att förlova sig ung utan planer att gifta sig inom snar framtid.Sen så har jag trott att på ett forum får man uttrycka sina åsikter oavsett om dom är av possitiv eller negativ karaktär. Finns alltid folk som ej samtycker med vad man själv anser vara rätt men man måste för den delen ändå få säga sin åsikt.
Ibland är det bättre att hålla den för sig själv och tänka på hur personen i fråga skulle reagera.
Inte går man fram till en tex tjock person och säger " Varför fan bantar du inte"
Är ju inte samma sak skulle jag vilja påstå.
Här har någon ( Callister ) skrivit att han har förlovat sig. Han förväntar sig en massa grattis osv. Då måste jag också få säga vad jag tycker också. Om Callister inte vill att någon ev. ska frågasätta hans beslut så kan han strunta i att skriva att han har förlovat sig.
Förövrigt så tror jag att Callister fullständigt ski*er i vad jag tycker ändå.
Att gå fram till en överviktig person och fråga varför den inte bantar är en helt annan sak. Men däremot om den överviktiga gnäller att den har problem med sin övervikt så kanske man skulle kunna ge några hintar att ev banta.
November 26, 2002
Grattis!!!
Jag är nog själv lite mer gammalmodig och anser att man bestämmer ett datum, eller åtminstone månad, för vigsel då man förlovar sig. Förlovning är ju trots allt ett frieri. Men, det där är helt upp till var och en hur man vill göra. Själv så har vi bott tillsammans ett bra tag, har ett barn och ett till på väg, sommarställe samt köpte hus för en vecka sedan. Det finns fortfarande inga ringar på våra fingrar. Varför? Jo, för att ringen är endast en symbol som andra ser. Vi vet båda två vad vi vill även fast vi inte har ringar, och vi har valt att sätta vår tid och våra pengar på andra saker i tillvaron först. Förlovning och bröllop hinner vi nog säkert med.
January 4, 2001
Callister wrote: http://files.upl.silentwhisper...../Majin.jpg
http://files.upl.silentwhisper.....Calli2.JPGhar ingen på båda
Det har du säkert i någon dold mapp på disken om du rotar runt lite... 😉
Tja, jag tillhör en av dom som tycker att förlovning innebär att sätta datum för giftemål.
Men men, det är vad jag tycker, hur andra tycker och gör är upp till dom.
Grattis!
3 Guest(s)