May 2, 2003
En barndomskamrat till mig försvann för tio år sedan och ingen vet vad som hände honom.
Ett av programen handlade om honom, Örjan.
Jag vet inte vad man ska tro, jag var på samma krog som honom samma kväll han försvann.
Men det jag vet är att rikskriminalen nu startat ngn form av utredningsgrupp som på nytt ska ta upp fall som dessa, eller vad jag antar är att dom ska kolla upp om det finns ngt att hämta från det som medierna sagt.
//Tobbe
January 20, 2003
Gueno wrote: Det där är bara buffel och båg tror jag.
Jag tror först på nått när jag ser det med egna ögon.
Har t.ex aldrig sett ett spöke så därför tror jag inte på dom heller.
Vetenskapliga grejer tror jag dock på.
Vetenskapliga grejer kan vara samma som alla spökhistorier osv om ett par decennier eller nåt.
Det mesta är spekulationer i vetenskapen också...
August 20, 2002
Har du sett någon blivit mördad någon gång? Inte det.. så då tror du självfallet inte heller att sånt händer då eller? Självklart kan man ställa sig skeptisk till saker men att avfärda allt som man själv inte upplevt känns lite väl naivt (därav den värdelösa analogin).
August 12, 2003
http://www.ogrish.com
så, nu har du sett...
February 13, 2002
Jag vill bara säga er, jag kan ta exempel en i min klass som tar det här på full sarkasm, att ni borde titta på det här programmet flera gånger, jag tror en del på det. T.ex senast så berättade det båda att det handlade mycket om musik och just en gitarr (det var typ någon hammerfall manager som försvunnit) och det där när det pekade ut samam mordplats, och sa samma namn om vad personen skulle hetat eller den engelska gubben sa "malin or maria" och tjejen sa att hon trodde hon hette Maria osv, men titta på programmet flera gånger, dessutom tror jag inte poliserna bryr sig så mycket/tar det på fullt allvar, det kan vara en orsak att inga fall blev lösta.
October 26, 2003
kom hem till mig så ska du få se spöken.. tro mig.. dom finns!
October 26, 2003
Hemma hos mig händer det en hel del.. men ingen som tror mig ändå.. kan ju bara tillägga att han som bodde där före oss hängde sig för att han inte stod ut med knakningar.. skuggor.. osv.. o ja behöver väl inte nämna att alla i min familj inklusive kompisar som varit hos mig tror att dom sett något.. .. skumt..
men varför skulle någon som inte ens vet om att saker hänt påpeka att dom sett eller hört något.. väldigt underligt!.
December 31, 2001
BubbleAng3L wrote: Hemma hos mig händer det en hel del.. men ingen som tror mig ändå.. kan ju bara tillägga att han som bodde där före oss hängde sig för att han inte stod ut med knakningar.. skuggor.. osv.. o ja behöver väl inte nämna att alla i min familj inklusive kompisar som varit hos mig tror att dom sett något.. .. skumt..
men varför skulle någon som inte ens vet om att saker hänt påpeka att dom sett eller hört något.. väldigt underligt!.
Det är igentligen jag som står utanför ditt fönster med högra handen innanför byxorna.
2 Guest(s)