June 3, 2001
superboss wrote: [quote=Gueno]Det där är bara buffel och båg tror jag.
Jag tror först på nått när jag ser det med egna ögon.
Har t.ex aldrig sett ett spöke så därför tror jag inte på dom heller.
Vetenskapliga grejer tror jag dock på.
Har du sett någon blivit mördad någon gång? Inte det.. så då tror du självfallet inte heller att sånt händer då eller?
Jodå. *pekar på liket*
BubbleAng3L wrote:
kom hem till mig så ska du få se spöken.. tro mig.. dom finns!
Visst finns dom... och månen är en apelsin.
August 22, 2005
HELIX wrote: [quote=skiroy][quote=HELIX]Vad händer hos dig då Bubbelängeln?
Hon går i sömnen och nallar ur kylen på nätterna. 😀
Aah, det gjorde min polare också.. Fast han sket i trappan..
Tjena, gå och skita i trappan på natten är väl inte det roligaste, iaf inte om man bor på hotell.
October 26, 2003
Death On Wings wrote: [quote=BubbleAng3L]Hemma hos mig händer det en hel del.. men ingen som tror mig ändå.. kan ju bara tillägga att han som bodde där före oss hängde sig för att han inte stod ut med knakningar.. skuggor.. osv.. o ja behöver väl inte nämna att alla i min familj inklusive kompisar som varit hos mig tror att dom sett något.. .. skumt..
men varför skulle någon som inte ens vet om att saker hänt påpeka att dom sett eller hört något.. väldigt underligt!.
Det är igentligen jag som står utanför ditt fönster med högra handen innanför byxorna.
så du är utanför mitt fönster dygnet runt.. va lustigt.. hur kommer de sig att du kan vara så aktiv här på NH då?
August 20, 2001
BubbleAng3L wrote: så du är utanför mitt fönster dygnet runt.. va lustigt.. hur kommer de sig att du kan vara så aktiv här på NH då?
Han har en laptop...
Nej men jag har inte varit i närheten av något som sägs spöka... så jag har själv inte "upplevt" spöken. Därför kan jag inte säga med 100% att de inte finns...
December 31, 2001
BubbleAng3L wrote: [quote=Death On Wings][quote=BubbleAng3L]Hemma hos mig händer det en hel del.. men ingen som tror mig ändå.. kan ju bara tillägga att han som bodde där före oss hängde sig för att han inte stod ut med knakningar.. skuggor.. osv.. o ja behöver väl inte nämna att alla i min familj inklusive kompisar som varit hos mig tror att dom sett något.. .. skumt..
men varför skulle någon som inte ens vet om att saker hänt påpeka att dom sett eller hört något.. väldigt underligt!.
Det är igentligen jag som står utanför ditt fönster med högra handen innanför byxorna.
så du är utanför mitt fönster dygnet runt.. va lustigt.. hur kommer de sig att du kan vara så aktiv här på NH då?
Bärbar dator och mobil. allt man behöver
1 Guest(s)