April 18, 2003
Inte förolämpa någon annans mamma!
Har du redan glömt den här? 🙂
November 27, 2003
Kizo wrote: [quote=Dehman]=) Inte så lätt, mina förolämpningar brukar komma välldigt spontant och beror på situationen. =)
Precis, de ska vara spontana med anpassade för omständigheterna. Man ska inte ha tränat in dem!
Comebacks är det skönaste.
Kan bara hålla med. Jag är inge vidare på att bara förolämpa någon ur tomma intet men ge mig minsta lilla att gå på så ska jag mala ner dig 😉
//Andreas
March 10, 2002
Delph1 wrote: [quote=Kizo][quote=Dehman]=) Inte så lätt, mina förolämpningar brukar komma välldigt spontant och beror på situationen. =)
Precis, de ska vara spontana med anpassade för omständigheterna. Man ska inte ha tränat in dem!
Kan bara hålla med. Jag är inge vidare på att bara förolämpa någon ur tomma intet men ge mig minsta lilla att gå på så ska jag mala ner dig 😉
//Andreas
Det där kan jag inte hålla med om, du förolämpar alltid mig, du bara tar det rakt ur luften. :cy:
January 13, 2003
Dehman wrote: [quote=Delph1][quote=Kizo][quote=Dehman]=) Inte så lätt, mina förolämpningar brukar komma välldigt spontant och beror på situationen. =)
//Andreas
Det där kan jag inte hålla med om, du förolämpar alltid mig, du bara tar det rakt ur luften. :cy:
Jo men sen är du skåning så det är inte så konstigt. (Nu pratar vi tyst om mig)
November 27, 2003
Dehman wrote: [quote=Delph1][quote=Kizo][quote=Dehman]=) Inte så lätt, mina förolämpningar brukar komma välldigt spontant och beror på situationen. =)
//Andreas
Pffft, saken är den att jag behöver rätt lite att gå på och du bjuder upp till dans hela tiden . Jag skulle enkelt kunna mosa på bra mycket mer. Var glad att jag inte är elak av naturen utan bara tycker om att jävlas lite 😉
//Andreas
November 29, 2003
"bara för att du ser ut som en gris behöver du inte bete dig som en"
"Ni var tvugna att vara tre för att få en tjej i sänge, ni var tvugna att supa ner henne också. Känn er värdelösa"
"Jag vet att du har en f**ta men du behöver inte andvända den när du pratar"
"jag skulle bli polis men jag valde att gå klart gymnasiet istället"
"Du ser ut som du sålt din kropp och tappat pengarna"
July 18, 2003
Förolämpningar ska inte vara inövade ffs, de ska bara hoppa ur käften.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
4 Guest(s)