March 19, 2003
Heh får väll berätta om när jag var liten och gick väll i 1-2'an och skulle jäklas med en högstadie elev som jag kännde.
Planen var att jag skulle sparka han i häcken o springa där ifrån *roligt när man var i den åldern kanske 😮 *
Gav sparken och så tog man ett riv språng åt andra hållet, bara att typ 1-2m åt de hållet stog en stor järn stolpe som jag inte han reagera för.
*slockna*
När jag vaknar ligger jag hos skol syster på en båren typ.
Huvudet mådde inge vidare efter den donken.
February 16, 2004
Vampis wrote: [quote=Pojo]Det heter ju att man får pengar för sveda och värk lider man inte får man inget man får för att man lider inget roligt.
Jag har en bok här någonstans där man kan läsa om korrekt meningsbygnad. Vill du ha den?
Japp vill ha den om du tror jag skriver bättre då.
Moderatorer är det personligt påhopp när nån alltid ska klaga på min skrivning?
February 16, 2004
Vampis wrote: Jag skulle kalla det ett personligt påhopp och jag gör det varje gång jag ser dig skriva kanske, men eftersom det här var första gången jag nu gjorde det skulle jag inte kalla det de. Men om du vill kan jag göra det igen så blir det ett? Om du blir nöjd då?
Nej menade att andra har sagt det för, jag är inte så bra på skrivning. Måste man vara det?
December 4, 2002
Nej men jag tycker personligen att man ska försöka hålla det på såpass hög nivå som möjligt så att man slipper läsa en rad 3-4 gånger innan man börjar förstå sig på vad som står där..
Just nu lägger jag ner den här diskussionen här iaf med tanke på att den inte hör hemma här i den här tråden.
February 16, 2004
Vampis wrote: Nej men jag tycker personligen att man ska försöka hålla det på såpass hög nivå som möjligt så att man slipper läsa en rad 3-4 gånger innan man börjar förstå sig på vad som står där..
Just nu lägger jag ner den här diskussionen här iaf med tanke på att den inte hör hemma här i den här tråden.
Beror ju på hur bra man är att tolka nåt med.....
December 28, 2003
Iaf så..
Ja jag kan nästan säga att man "lider" av det..
Testa att hålla för ena näsborren själva!
Sen att den är sned..
Jag har fått en läkartid om 2 år där dom ska operera om. Går inte nu pga, jag har inte växt klart.
Iaf så är jag säker på att jag ska få något.
Det är ju det försäkringen är till för? 😀
February 16, 2004
badbolll wrote: Iaf så..
Ja jag kan nästan säga att man "lider" av det..
Testa att hålla för ena näsborren själva!
Sen att den är sned..Jag har fått en läkartid om 2 år där dom ska operera om. Går inte nu pga, jag har inte växt klart.
Iaf så är jag säker på att jag ska få något.
Det är ju det försäkringen är till för? 😀
Men lider du så att du kan få massor av pengar så kanske man har förlorat ett helt ben...
May 23, 2001
Brorsan fick tinnitus under lumpen. Han skulle rycka ur en tryckluftslang och då blev det en jävla smäll de ska egentligen har hörselskydd på sig fast han sket väl i det. Hittils har han fått ca 30 000 för det. Pengar kan man mycket väl få om man får bestående men av sina skador, dock så kan du inte få ut förens om några år....
February 16, 2004
stormaz wrote: Brorsan fick tinnitus under lumpen. Han skulle rycka ur en tryckluftslang och då blev det en j**la smäll de ska egentligen har hörselskydd på sig fast han sket väl i det. Hittils har han fått ca 30 000 för det. Pengar kan man mycket väl få om man får bestående men av sina skador, dock så kan du inte få ut förens om några år....
Men man ger ju vad som helst för att slippa tinnitus så ingen bra "investering".
3 Guest(s)