May 23, 2001
heimdal wrote: [quote=Mind]hey 1337+666=2003
cool huh
det som e coolt e att du orkade komma på det överhuvud taget
Står i topicen på http://www.expressen.nu 🙂
EDIT: WTF topicen? Är det irc vi snackar nu? Statusbaren? Huvudet på explorer... eller va heter det?
September 4, 2002
Måste varit det värsta nyåret för mig i mitt liv! Satt och var sjuk som fan. Lite feber och så, och så var jag helt flummig i skallen vid tolvslaget. Har fan inte gått över än. Man sitter och är lite småflummig och smuttar på en gammal ciderflaska som man drack upp för cirka tolv timmar sedan.
June 28, 2001
jag hoppas detta är påhittat, står på expressen.nu
finns lite bilder på det oxå
Kim Sung Yinny's barn var född 5 månader för tidigt och dog 6 minuter efter det föddes.
Mr. Yinny, som är en spirituell man bestämde sig för att koka sitt barn och äta honom för att hans själ skulle komma till himlen. Här har ni 3 bilder från hans verk kallad: "The Devotion Of A Single Father"
och tiden stämmer för mig, så det är kanske era inställningar i profil som e fel.
September 13, 2002
Mind wrote: jag hoppas detta är påhittat, står på expressen.nu
finns lite bilder på det oxåKim Sung Yinny's barn var född 5 månader för tidigt och dog 6 minuter efter det föddes.
Mr. Yinny, som är en spirituell man bestämde sig för att koka sitt barn och äta honom för att hans själ skulle komma till himlen. Här har ni 3 bilder från hans verk kallad: "The Devotion Of A Single Father"och tiden stämmer för mig, så det är kanske era inställningar i profil som e fel.
det skulle inte förvåna mig om det stämmer.. har för mig att jag läste det på expressen.se, men ja kan inte svära på det..
3 Guest(s)