July 14, 2003
DiDi wrote: [quote=heimdal]en annan började ju skolan när man va 7 bast.. fattar inte att dagens kids inte ska få vara fria från skolan fram till 7år. sanslöst att börja tidigare, knappt att de blitt av med blöjan ffs
Jag började i första klass när jag var sex...
Bara för att du var så bråkig att de inte ville ha dig på lekis längre?? =)
August 20, 2001
gojja wrote: [quote=DiDi][quote=heimdal]en annan började ju skolan när man va 7 bast.. fattar inte att dagens kids inte ska få vara fria från skolan fram till 7år. sanslöst att börja tidigare, knappt att de blitt av med blöjan ffs
De ansåg att jag var för smart för att sitta och leka hela dagarna 😉
January 28, 2003
DiDi wrote: [quote=gojja][quote=DiDi][quote=heimdal]en annan började ju skolan när man va 7 bast.. fattar inte att dagens kids inte ska få vara fria från skolan fram till 7år. sanslöst att börja tidigare, knappt att de blitt av med blöjan ffs
De ansåg att jag var för smart för att sitta och leka hela dagarna 😉
inte särskilt ovanligt, fast jag kan säga att jag är glad jag inte gjorde det.. ett xtra år freedom är fan inte fel
July 8, 2003
Sådär, nu är första skoldagen över. Det kommer bli en lång termin! =) Hade några intressanta diskussioner under dagens gång. =)
Inte så mycket fina flickor i min grupp men i hela klassen finns det en hel del, iofs är klassen på typ 90 pers! =) Nåja, finns en snygg tjej men jag fick reda på att hon är typ 33 bast. =)
January 28, 2003
Pim_ wrote: [quote=MrWeizel]där går TVÅ tjejer i min klass!! går teknik...
fast ett plus är att dom är snygga och tillräckligt välutrustade (VÄLDIGT) för att kunna klara bygg 😉
Jag kräver bilder :bgrin:
sorry.. får lära känna dom först iaf 😀
men jag kan säga att du omöjligt kan ha tillräkligt stora händer för att greppa dom 😉
2 Guest(s)