February 17, 2004
Nu har jag letat fågel fisk o mitt emellan efter min mp3 spelare men jag kan för allt ris i kina inte hitta den!
Kan nån ge mig några seriösa tips på hur man kan typ få nån idee om vart den kan vara! Funtar på att köpa en metalldetektor :P....kommer inte ihåg vart jag har sett den sist #-o
SNÄLLA HJÄLP MIG!
EDIT: Ursäkta om ni tycker detta är en onödig eller korkad tråd...men jag vill ha tillbaks min mp3 spelare 😛
February 17, 2004
Xenomorphed wrote: i bilen, skolan/jobbet, under sängen, i köket, i vardagsrummet, batteriet laddas kanske?
Har ingen bil (kollat i morsans o farsans), går inte i skolan för tillfället och har inget jobb längre (letar), kollat under sängen, kollat i köket, i vardagsrummet har jag kollat någolunda....borde kanske kolla mera där och om batteriet håller på o laddas så skulle den vara mitt framför näsan på mig och tro mig...det är den inte 😛
hmm men tack iaf. 🙂
March 3, 2004
February 17, 2004
Adam wrote: På dass..?
I sängen, riv upp allt 😛
I kylen
fickan? runt halsen?
hahahaha 😛 dom ställena skulle jag ha hittat den på tidigare, det skumma är att några av mina polare säger att dom sett den i mitt rum men jag kan inte hitta f*nskapet!...funtar på om jag typ har lånat ut den eller nått 😕 eller om inte mitt vider till syster har snott den men hon säger att hon inte har det.
2 Guest(s)