June 3, 2001
Jaja.. jag visste att fotboll är en "sport" för smygbögar men detta tar ju priset..
Hela 40 procent av fansen skulle hellre se 22 svettiga karlar jaga en boll.
Bara 2 procent skulle avstå sex för en match.
Jag som HATAR fotboll förstär mig inte på dessa människor. [Image Can Not Be Found]
September 3, 2001
Sverige e typ inte något fotbollsälskande land i samma skala som .. a.. fotbollsälskande länder 😛 hehe
Jag ser hellre på en viktig match än att ha sex. T.ex. finaler, semifinaler, och viktiga matcher där sverige, brazilien, argentina eller chile ingår i.
"Sport för smygbögar"? jeje... sånt är ju curling, polo osv.
Fotboll är roligaste sporten imho... speciellt att spela det själv 🙂
June 3, 2001
Ogrebeast wrote: [quote=Caine]Bahh, sex är ju bra mycket viktigare än en sleten fotbollsmatch!
En seriematch är väl skitsamma, men tänk dig VM-slutspel!
VM-slutspel?
Har hört talas om det en gång.. det ska tydligen vara lika roligt som när nån jäkel hackar på en hela tiden.
Men allvarligt.. vad är bäst?
Sitta och titta på 22 svettiga, skäggiga trasjägare eller sätta på tjejen?
June 28, 2001
Kame_boy wrote: Sverige e typ inte något fotbollsälskande land i samma skala som .. a.. fotbollsälskande länder 😛 hehe
Jag ser hellre på en viktig match än att ha sex. T.ex. finaler, semifinaler, och viktiga matcher där sverige, brazilien, argentina eller chile ingår i.
"Sport för smygbögar"? jeje... sånt är ju curling, polo osv.
Fotboll är roligaste sporten imho... speciellt att spela det själv 🙂
obsavera " Viktiga matcher". folk tar det så katastrofalt allvarligt. det är farligare än en religion.
därför håller jag mig borta från alla utklädda huliganer när dom härjar fritt på stan.
men jävlar vad fult det ser ut när folk springer runt som påverkade kycklingar och viftar med flaggor o sådan skit.
när ska folk inse att det bara handlar om en lek ?
jävla idioter säjer jag bara.
June 3, 2001
Håller med Mind.
Fotbollssuportrar måste ju vara världens dummaste personer..
Om en spelare missar målet, byter lag eller filmar blir det antingen hot eller också blir han nersparkad av suprtrarna. 😕
Rallysuportar bryr sig inte om Colin McRae byter från Subaru till Ford.
Det blir inget hot och inte helle blir han nersparkad.
Dom säger bara jaha och forsätter hålla på honom.
Dom är där för att dom tycker att det är kul.. inte som fotbollsnissarna som bara är där för att bråka.
Fotbollens filmare (allihopa?) är det enda roliga jag ser i den där "spoten".
Springer lite, "råkar" ramla omkull å håller på och dö.
Sen kan han inte vara med och spela på 14 månader för att han har sträckt lilltån.
Roadracerförare kör av banan i 250km/h, glider på asfalten och gör en massa kullerbyttor.
Det första dom gör är att springa fram till hojen och kolla om det går att åka vidare.
July 3, 2003
Ogrebeast wrote: Det som skulle vara störst i sportväg för min del är om Djurgården spelar i SM-final i ishockey eller om Sverige spelar VM-final i fotboll. Då får fanimej sex vänta. Eller så får väl hon roa sig med lille direktör'n medans man tittar på matchen :bgrin:
va e lille direktörn?
4 Guest(s)