March 20, 2003
tc_ wrote: [quote=Dadde]Håller med om att bilsoprt är den enda bra sporten, och fotboll å annat skravs är bara interessant ibland som vm å så, man sverige är knappt med så att...
gillar också de! bilsoprt alltså
Jag misstänker att han syftade på bilsport. Vad som kan ha hänt är att han av misstag/slarv tryckt in bokstaven "o" före "p" därför får ordet ett lite lustigt utseende.
Hoppas att detta klargjorde ett o annat.
July 9, 2003
Pim_ wrote: [quote=tc_][quote=Dadde]Håller med om att bilsoprt är den enda bra sporten, och fotboll å annat skravs är bara interessant ibland som vm å så, man sverige är knappt med så att...
gillar också de! bilsoprt alltså
Jag misstänker att han syftade på bilsport. Vad som kan ha hänt är att han av misstag/slarv tryckt in bokstaven "o" före "p" därför får ordet ett lite lustigt utseende.
Hoppas att detta klargjorde ett o annat.
Phu!!
Tack "Pim_" för denna utförliga förklaring...jag var ju på väg ner till affären och tänkte leta efter denna nya tidning.... men då slapp jag stå där med skägget i brevlådan..
June 28, 2001
Gueno wrote: Håller med Mind.
Fotbollssuportrar måste ju vara världens dummaste personer..
Om en spelare missar målet, byter lag eller filmar blir det antingen hot eller också blir han nersparkad av suprtrarna. 😕
Rallysuportar bryr sig inte om Colin McRae byter från Subaru till Ford.
Det blir inget hot och inte helle blir han nersparkad.
Dom säger bara jaha och forsätter hålla på honom.
Dom är där för att dom tycker att det är kul.. inte som fotbollsnissarna som bara är där för att bråka.Fotbollens filmare (allihopa?) är det enda roliga jag ser i den där "spoten".
Springer lite, "råkar" ramla omkull å håller på och dö.
Sen kan han inte vara med och spela på 14 månader för att han har sträckt lilltån.Roadracerförare kör av banan i 250km/h, glider på asfalten och gör en massa kullerbyttor.
Det första dom gör är att springa fram till hojen och kolla om det går att åka vidare.
ah en själsfrände (tror det heter så iaf)
Pim_ wrote: Snusk går före allt!
True True.
November 16, 2002
Sömn är det ända som skulle stoppa mig från att ha sex (mitt fula yttre oxå kanske men men) skämtåsido Lan......nä bara smyga in på muggen o ta ett par frags som en karl, hmm..... begravningar o sånt shit 😀 😀 😀
sport hatar jag överhuvudtaget hockey allra mest, men visst det kan va kul ibland om det är dif lr sverige som lirar 😀 😀
July 8, 2003
1. Sex kan ju varriera... Beror på vem man har det med, och varför? =) Fotboll däremot är alltid tråkigt. =D Förutom typ finaler eller något sånt när Svergie spelar. Fast om jag fick välja skulle nog sexet gå före.
2. Om du måste ha sex kan du ju skynda. =) Jag menar en fotbollsmatch är ju typ 90 minuter plus paus, du kan väl ha sex under pausen eller under matchen när du tittar (simultanförmåga någon?).
3. Den viktigaste är ju datorn, det får vi inte glömma, den kommer alltid i första hand. =)
February 21, 2003
caged wrote: 1. Sex kan ju varriera... Beror på vem man har det med, och varför? =) Fotboll däremot är alltid tråkigt. =D Förutom typ finaler eller något sånt när Svergie spelar. Fast om jag fick välja skulle nog sexet gå före.
Jo om Jennifer Lopez helt plötsligt dök upp och sa "ta mig nu" så skulle jag inte vara sen att stänga av TV:n :bgrin:
caged wrote: 2. Om du måste ha sex kan du ju skynda. =) Jag menar en fotbollsmatch är ju typ 90 minuter plus paus, du kan väl ha sex under pausen eller under matchen när du tittar (simultanförmåga någon?).
Den linjen var jag inne på tidigare så jag kan bara instämma
caged wrote: 3. Den viktigaste är ju datorn, det får vi inte glömma, den kommer alltid i första hand. =)
Högerhanden menar du eller?
June 27, 2002
Kame_boy wrote: Asså det är klart att man tar sekks före fotboll om man sällan får det, eller om man är en 15åring med hormonöverskott 😛
men om man är ihop med henne, eller har haft ett aktivt sexliv... så vet man att sekks är ganska oviktigt 😛
Du jag har varit sambo med min tjej i snart 3år och jag är själv 25..:)
Men den dan någonting som fotboll går före sex då är det ju lika bra att sätta en kula i huvet.
July 8, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=caged]3. Den viktigaste är ju datorn, det får vi inte glömma, den kommer alltid i första hand. =)
Högerhanden menar du eller?
Hehe, nej faktist inte utan datorn i sig, sen vad DU använder den till angår inte mig, eller jag vill faktist inte ens veta... 😕
2 Guest(s)