November 26, 2002
ok tack för svarenmen finns de inte andra hemsidor eller något i malmö
lite jobbigt o åka till götborg för det
har ett hockey kort
wayne gretzky om de e rätt stavat
var värt lite mer än 200kr 1994 då jag fick den
undrar om den e mer värt nu
jag själv tror att den måste vara mycket mer värt för att han är ju en legend
November 29, 2003
THE FLESH RIPPER wrote: ok tack för svarenmen finns de inte andra hemsidor eller något i malmö
lite jobbigt o åka till götborg för det
har ett hockey kortwayne gretzky om de e rätt stavat
var värt lite mer än 200kr 1994 då jag fick den
undrar om den e mer värt nu
jag själv tror att den måste vara mycket mer värt för att han är ju en legend
Har hockeybilder på honom när han lirade i Edmonton, Los angeles och ST louis. Sedan har jag diverse kort på Kurri, Lemiux, Jagr, Lindros osv.
Har bland annat bild/bilder på foppa när han lirade i Quebk (stavning?)
December 5, 2001
abishai wrote: [quote=Sardaukar][quote=whak]Har bland annat bild/bilder på foppa när han lirade i Quebk (stavning?)
Québec
Jag me 🙂
lokala sportbutiken här hade ett signerat rookiekort på han när han spelade för flyers 😎
Jag kan sätta mitt kort på att han aldrig har spelat för någon annan klubb än Québec/Colorado i NHL. Han spelade sin rookie-säsong i Québec. Han hann dessutom bara spela en säsong i Québec innan de flyttade till Colorado. Så det borde stå rookie på mitt kort, men har inte mitt album här nu för att kolla.
April 18, 2003
Han har aldrig spelat för nån annan NHL-klubb än Québec/Colorado men han draftades av Flyer -91 som sen bytte bort 21:an och en drös andra spelare som Duchesne, Ricci, Huffman och nån fler som jag inte kommmer på namnet på nu samt 2 val i draften mot Eric Lindros i vad som ofta brukar kallas det sämsta byte i NHLs historia.
May 10, 2002
Jekyll 3000 wrote: Han har aldrig spelat för nån annan NHL-klubb än Québec/Colorado men han draftades av Flyer -91 som sen bytte bort 21:an och en drös andra spelare som Duchesne, Ricci, Huffman och nån fler som jag inte kommmer på namnet på nu samt 2 val i draften mot Eric Lindros i vad som ofta brukar kallas det sämsta byte i NHLs historia.
Så är det jo, men kortet finns :bok:
[Image Can Not Be Found]
3 Guest(s)