December 5, 2001
ZIre wrote: [quote=Sardaukar][quote=GroundX]Kastade alla mina kort för 1år sen kanske....
Vet många som gjort det, men förstår inte varför? Det är ju massa pengar man lagt ut 😕
eller hur, och man förlorar ju inget på att ha dem kvar, är lite kul faktiskt 😛
Precis...annars finns det säkert någon samlare som kan ge några hundra för hela albumet.
May 17, 2002
THE FLESH RIPPER wrote:
wayne gretzky om de e rätt stavat
var värt lite mer än 200kr 1994 då jag fick den
undrar om den e mer värt nu
jag själv tror att den måste vara mycket mer värt för att han är ju en legend
200:- kan du nog glömma, det är nog värt mycket mindre i dagens läge. 1994 var efterfrågan stor och priserna på vissa pappbilder sköt därav i höjden. Nu är efterfrågan på hockeybilder lika stor som den är på sand i Sahara, dvs. nada.
March 1, 2001
hockeykort ja..spenderade många pengar på det i mellanstadiet. köpte en hel låda ultra kort (94-95) för runt tusenlappen när jag härjade som mest.
Seriehörnan i linnestaden, gbg, var det självklara stället att hänga på. Har för mig att jag hade ett signerat kort med sergei fedorov och ett rookiekort med alexander yashin.
nu vetekatten vart korten tagit vägen. en stor del kastade jag ut från ett parkeringshur. helt enkelt för att dom flög grymt 🙂
November 29, 2003
Mina sitter i plastfickor i en sån där fet hockey-pärm.
Okey nu kanske inte korten är värda så mycket, men om några år tror jag dom kommer stiga. Alla kanske man inte kan få bra pris på, men tex, Foppa, Gretzky, Kurri, Sudden, Selänne, Jagr, Lemiux. Fedorov, Hasek.
Dvs dom stora lirarna kommer nog bli värda en hel del. Kanske inte i Svverige men utomlands.
2 Guest(s)