June 13, 2001
Couldn't care less...
Sport i det stora hela är en ganska förstörande faktor....
Det sabbar alla bra program på TV...
Det sabbar en kväll ut då någon alltid tar upp samtalsämnet: såg du matchen i fredags?
Det sabbar till och med maten du äter eller drickan du dricker...för där ska det stojjas med idolbilder och VM 1956 resultat...
alltså..: Alla stora feta sportevenemang suger.. likaså att sitta och titta på några idioter som i mer an 1 o en halv timme springer runt och sparkar på en boll eller manligt nog slår emd en träpinne på en liten plast puck..
tack för ordet
August 22, 2005
On 2002-05-30 21:32, kottetrance wrote:
Couldn't care less...
Det sabbar en kväll ut då någon alltid tar upp samtalsämnet: såg du matchen i fredags?
Det sabbar till och med maten du äter eller drickan du dricker...för där ska det stojjas med idolbilder och VM 1956 resultat...
alltså..: Alla stora feta sportevenemang suger.. likaså att sitta och titta på några idioter som i mer an 1 o en halv timme springer runt och sparkar på en boll eller manligt nog slår emd en träpinne på en liten plast puck..
tack för ordet
1956?
inget VM då grabben !!!
October 8, 2001
On 2002-05-30 21:32, kottetrance wrote:
Couldn't care less...
tack för ordet
En riktig sport hatare?
nej sport är vad som för samman oss människor och nationer.
i sport är det ända man numera får vara nationalistisk i.
Men visst jag gilalr inte fotboll speciellt men VM är intressant hopaps det går bra för sverige.
Hockey är bäst.
October 8, 2001
On 2002-05-31 11:13, kottetrance wrote:
Bla bla bla ...åh va det ska rättas och korrigeras... sport suger helt enkelt...
Smaken är olika, men gör du inte själv nått?
tränar du inte nått?
iofs är sport om man tävlar i nått men all sport är ju idrott också så.
så gillar du inte idrott eller gillar du bara att tävling i idrott är tråkigt?
tänkteb ara med tanke på så mycket osm man sitter vid datorn så måste man träna lite för att huvutaget leva mer än 70år 😛
[ Detta Inlägg ändrades av: [Molotov] den 2002-05-31 12:08 ]
June 17, 2001
Min lista ser ut såhär...
1. Argentina
2. Brasilien
3. Frankrike (Jag såg matchen mot Senegel)
Sverige klara INTE grundspelet
(Vilket jag hoppas att dom gör)
Sen är jag tacksam om alla håller sig till Topicen
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
January 2, 2002
2 Guest(s)