Fotbolls-VM = )|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Fotbolls-VM = )
Mathias_2
Member
Medlem
Forum Posts: 4544
sp_UserOfflineSmall Offline
174066
June 2, 2002 - 12:10 pm
sp_Permalink sp_Print

Yes, 1-1.

Sverige bord ha vunnit med 2-1 och det hade varit rättvist.

Alex aka NH|WiggeR
Member
Medlem
Forum Posts: 2067
174076
June 2, 2002 - 1:04 pm
sp_Permalink sp_Print

Var det någon som såg Tyskland - Saudi?
hahaha Vilket mål kalas.

/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"

DraGoN
Member
Medlem
Forum Posts: 3294
174646
June 9, 2002 - 8:23 am
sp_Permalink sp_Print

On 2002-05-31 11:29, nevermind wrote:
Fotboll är ruskigt överskattat !!!!!!

En fin kommentar.. håller helt & hållet med... all sport är trist men fotboll är värst.

[PITA]Neo
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 499
174857
June 10, 2002 - 7:54 am
sp_Permalink sp_Print

MEN ASSÅ VAD ÄR NI FÖR NÅGRA PESSIMISTISKA H-R-R ?!!!

DET ÄR KLART SVERIGE VINNER!!! VI ÄGDE JU BÅDE ENGLAND OCH NIGERIA, SÅÅÅ LÄTT 😀 😀

NU ÄR DET JU BARA ARGENTINA KVAR, OCH SEN LITE SLUTSPEL OCH SÅNT TJAFS!!! SVEEERIGE VINNER LÄTT !!!

Raven
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 116
174934
June 10, 2002 - 3:12 pm
sp_Permalink sp_Print

jag har kollat det kommer sluta med sverige mot brasilien i final. och Tyskland England i bronsmatch.

1.Brasilien
2.Sverige
3.Tyskland

daggerr
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1367
174937
June 10, 2002 - 3:17 pm
sp_Permalink sp_Print

sport på tv är överskattat. inte nog med att dom senare lägger startrek, så var dom minsann tvungna att flytta på robotwarsfinalen. jag menar vemihelvete kollar på fotbollsvm? ok att man kanske kan råka titta på en match som sverige är inblandad i istället för reklam lr något. men att flytta på startrek för att ett gäng afrikaner sparkar boll med nåra sydamerikaner. nejtack! tacka vet jag janeway å craig charles.

abishai
Member
Medlem
Forum Posts: 3989
175045
June 10, 2002 - 11:56 pm
sp_Permalink sp_Print

daggerr skrev:

"sport på tv är överskattat. inte nog med att dom senare lägger startrek, så var dom minsann tvungna att flytta på robotwarsfinalen. jag menar vemihelvete kollar på fotbollsvm?"

hahahhahahhahaha äkta nörd fasoner om du frågar mig, fyfan seriöst, du har din rätt till vad du får tycka osv osv etc etc, men men, jag är en "inaktiv" skatare, har praktist taget aldrig brytt mig om fotboll allt för mycket, har aldrig spelat i nåt fotbolls lag i hela mitt liv, men så nu tar det en tvär vänding och så sitter jag och tippar matcher med grabbarna innan vi går ut och skjuter bollar på målet 😛

sommar för alltid!

abishai
Member
Medlem
Forum Posts: 3989
175046
June 10, 2002 - 11:58 pm
sp_Permalink sp_Print

jag fick IG i gymnastik ska ni också veta!

McKinley
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 530
175086
June 11, 2002 - 8:57 am
sp_Permalink sp_Print

Sverige och Brasilien kan inte mötas i en final då båda befinner sig på samma halva.
Det finns totalt 8 grupper med i VM och i den vänstra gruppen ingår Grupp A,C,F och H (ej korrekt ordning) medan i den högra gruppen ingår Grupp B,D, E och G
(ej korrekt ordning här heller)
Om Sverige vinner sin grupp och Brasilien gör det samma, då möts de i en Semifinal men om Sverige eller Brasilien skulle komma tvåa i sin grupp så möts de i en kvartsfinal.
Man kan bara hoppas att Sverige kommer så långt om inte längre.
Enligt mig så är Fotbolls-VM årets händelse efter min studentexam.

On 2002-06-10 17:12, Raven wrote:
jag har kollat det kommer sluta med sverige mot brasilien i final. och Tyskland England i bronsmatch.

1.Brasilien
2.Sverige
3.Tyskland

Soltek SL-85DRS2 / Intel Pentium4 1.8GHz @ 2.4GHz / Samsung 256mb DDR333 / Inno3D GF4 Ti4400 / Soundblaster Live! 5.1 Player / Seagate Barracuda 4 80GB / Yamaha CRW3200E
[ Detta Inlägg ändrades av: McKinley den 2002-06-11 10:58 ]
daggerr
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1367
175356
June 11, 2002 - 10:17 pm
sp_Permalink sp_Print

On 2002-06-11 01:56, abishai wrote:
daggerr skrev:

"sport på tv är överskattat. inte nog med att dom senare lägger startrek, så var dom minsann tvungna att flytta på robotwarsfinalen. jag menar vemihelvete kollar på fotbollsvm?"

hahahhahahhahaha äkta nörd fasoner om du frågar mig, fyfan seriöst, du har din rätt till vad du får tycka osv osv etc etc, men men, jag är en "inaktiv" skatare, har praktist taget aldrig brytt mig om fotboll allt för mycket, har aldrig spelat i nåt fotbolls lag i hela mitt liv, men så nu tar det en tvär vänding och så sitter jag och tippar matcher med grabbarna innan vi går ut och skjuter bollar på målet 😛

sommar för alltid!

jag har faktiskt spelat fotboll, men jag slutade. dommaren viftade med massa kort i påskfäger så fort man pillade på nån motståndare. men fotboll, det har ju inget större underhållningsvärde för den stora massan. dom borde sända det på en kanal sent på nätterna. typ på den sändningstiden som lexx hade när det gick, så skulle dom kunna sända lexx på bästa sändningstid, när dom sänder fotbollen i stället 🙂 då skull hela världen bli mycket gladare!

McKinley
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 530
175402
June 12, 2002 - 8:06 am
sp_Permalink sp_Print

Ta du och titta på din Lexx och kän av samma glädje som vi som har tittat på matchen mellan Sverige och Argentina känner...

Man är bara en stor jäkla förlorare om man känner av sån glädje över ett program som säkert du kan göra?

HURRA för Sverige!!

On 2002-06-12 00:17, daggerr wrote:

On 2002-06-11 01:56, abishai wrote:
daggerr skrev:

sommar för alltid!

jag har faktiskt spelat fotboll, men jag slutade. dommaren viftade med massa kort i påskfäger så fort man pillade på nån motståndare. men fotboll, det har ju inget större underhållningsvärde för den stora massan. dom borde sända det på en kanal sent på nätterna. typ på den sändningstiden som lexx hade när det gick, så skulle dom kunna sända lexx på bästa sändningstid, när dom sänder fotbollen i stället smile då skull hela världen bli mycket gladare!

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 258
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL