October 11, 2002
Nån som såg den? Har nog aldrig varit så irriterad i hela mitt liv.
Vad är det frågan om egentligen? Allt ska var så oerhört politiskt korrekt att det nästan blir skrattretande. Hur kan man t.ex. ta med två mål från damallsvenskan i fotboll när man ska rösta om Årets Mål? Jag kan på rak arm räkna upp MINST 50 mål från herrallsvenska som är snyggare än dessa två dam-mål. Men det måste ju vara två herr och två dam-mål, förstås...
Och hur kan Caroline Jönsson bli Årets Personlighet i konkurrens med Zlatan, Freddie Ljungberg och Zoran Lukic??? Löjligt var ordet. Jag skulle bra gärna vilja se de röstsiffrorna.
:arg: :arg: :arg:
December 10, 2002
Men lär er, SPORT SUUUUUGER. Fatta vad jag hurrade när dom sade att dom hade "lite tekniska" svårigheter, jag satt och hoppas på att varenda j*vla kamera hade gått sönder. För sporten förstör alltid allting, tar bort andra program som är 1435982345748034750 ggr bättre.
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
October 11, 2002
dest wrote: Men lär er, SPORT SUUUUUGER. Fatta vad jag hurrade när dom sade att dom hade "lite tekniska" svårigheter, jag satt och hoppas på att varenda j*vla kamera hade gått sönder. För sporten förstör alltid allting, tar bort andra program som är 1435982345748034750 ggr bättre.
Som typ Farmen, Fame Factory eller kanske Masterplan? Nej du.. har du inget vettigt att skriva behöver du inte skriva i tråden.
December 15, 2002
Jiggly wrote: Nån som såg den? Har nog aldrig varit så irriterad i hela mitt liv.
Vad är det frågan om egentligen? Allt ska var så oerhört politiskt korrekt att det nästan blir skrattretande. Hur kan man t.ex. ta med två mål från damallsvenskan i fotboll när man ska rösta om Årets Mål? Jag kan på rak arm räkna upp MINST 50 mål från herrallsvenska som är snyggare än dessa två dam-mål. Men det måste ju vara två herr och två dam-mål, förstås...
Och hur kan Caroline Jönsson bli Årets Personlighet i konkurrens med Zlatan, Freddie Ljungberg och Zoran Lukic??? Löjligt var ordet. Jag skulle bra gärna vilja se de röstsiffrorna.
:arg: :arg: :arg:
exakt! Det var precis det jag satt och tänkte på när jag säg galan. Jävla kasst att dom ska vara så duktiga och ta med 2 tjejer och 2 killar i varje nominering. Javisst, årets personlighet Caroline Jönsson, hon som man knappt sett i TV ens, medans Zlatan och Fredrik Ljungberg har varit nog så kontroversiella och utmärkt sig både på plan och utanför den.
Jag blir så jävla arg när sånt löjligt förekommer så det inte är sant. Sen vann hon väll årets målvakt också, framför Andreas Isaksson som har varit fan så mycket mer betydande för sitt lag.
October 11, 2002
Extatic: Du är helt inne på min linje..
Matcherna i herr- respektive damallsvenskan i år hade följande publiksnitt:
Herrarna ca 10000/match.
Damerna ca 800/match.
Grejen är ju den att TV vill ju visa det som drar mest publik. Låt damerna ha en egen TV-gala och se hur många som tittar på den jämfört med herrarna.
Usch och fy säger jag det var nog det mest dåliga och pinsamma jag någonsin sett på TV. :arg:
October 11, 2002
Gueno wrote: [quote=Jiggly]Och hur kan Caroline Jönsson bli Årets Personlighet i konkurrens med Zlatan, Freddie Ljungberg och Zoran Lukic???
Hon är mer man än dom fjollorna. :bgrin:
Och hon har haft typ 1000% mindre TV-tid och uppmärksamhet i media än vad de andra har haft också. Wow, vilken fruktansvärd personlighet!?
December 15, 2002
Gueno wrote: [quote=Jiggly]Och hur kan Caroline Jönsson bli Årets Personlighet i konkurrens med Zlatan, Freddie Ljungberg och Zoran Lukic???
Hon är mer man än dom fjollorna. :bgrin:
Edit: Kort sagt... fotboll är phett ghey.
tyvärr är det inte så. Dom är så jävla mycket roligare att titta på än henne kan jag tala om. När dom är med så händer det saker iaf
EDIT: Gueno tycker du säkert för att du sög på det när du var liten
June 3, 2001
Extatic wrote: EDIT: Gueno tycker du säkert för att du sög på det när du var liten
Som sagt, jag spelar ingen ghey"sport".
Jag blir då inte upphetsad av håriga, svettiga snubbar i trasor som spinger efter en boll.
Men alla har ju sin läggning.
Jag tittar då heller på damtennis.
Dock är det inte själva spelet jag tittar på då. 🙄
February 11, 2003
Gillar fotboll, men vem fan orkar titta på alla dessa satans galor av alla de slag. De är ju bara en enda lång tack-orgie. En hel drös politiskt korrekta media-ovana fotbollsspelare ska stamma ur sig en massa crap som blir så tröttsamt att höra på. Tack hit och tack dit, tack mamma, pappa, brosan, tränarna, hamstern, cykelstället, Alis pizzeria i Kramfors osv... :z:
Vem fan orkar lyssna på allt sånt... va 👿
Hörde att Mellberg fick guldbollen. 😀 Respect, det är han värd. En pådrivare och härförare, en titan. Utan honom hade Sverige inte gått så långt som de hittils gjort.
October 11, 2002
Och än en gång har en tråd spårat ur.. som alltid på NH. :arg:
Nu var ju inte tråden om att "jag hatar fotboll, det är så gay så jag kan dö" utan om det som jag skrev först i tråden. Det handlade heller inte om vilka som går och kollar på damtennis ihop.
Så trött på sånt här.. :arg:
June 3, 2001
DiDi wrote: [quote=Catstyle]Nej det är DiDi i publiken 😀
Har jag fått en ny beundrare? 🙄
Har du fått ny pojkvän eller? :bgrin:
Jiggly wrote: Nu var ju inte tråden om att "jag hatar fotboll, det är så gay så jag kan dö" utan om det som jag skrev först i tråden. Det handlade heller inte om vilka som går och kollar på damtennis ihop.
Sa bara va jag tyckte och tänkte är det förbjudet nu också?
2 Guest(s)