Fotbollsgalan|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Fotbollsgalan
Guest
Member
Medlem
Forum Posts: 9344
sp_UserOfflineSmall Offline
455958
November 11, 2003 - 10:09 am
sp_Permalink sp_Print

Jiggly så kommer det alltid att vara, det som är roligt på NH.

Passar det inte > http://www.sweclockers.com

Fredrik Håkansson
Member
Medlem
Forum Posts: 8296
455995
November 11, 2003 - 10:51 am
sp_Permalink sp_Print

Gueno wrote: Tillbax till ämnet..
Funderar på varför man har en fotbolsgala igentligen..

Ska man få pris för att man kan sparka till en boll på ett visst sett eller?
Jag kan göra tåfjuttar men inte får jag nått pris för det. :arg:

Klart man måste ha en gala med priser och glamour! Annars kanske de tröttnar på fotboll och tar ett vanligt hederligt jobb istället...

Vad ska medelsvensson glo på då? Jag menar: farmen, fame factory & billiga filmer varar inte för evigt...

När de dessutom sätter de enda bra serierna (typ Futurama, South Park, Dark Angel) på skittider så...

Over and out 😉

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
456394
November 11, 2003 - 5:50 pm
sp_Permalink sp_Print

Tjaa, annars hade ju feministerna rasat o typ stormat galan, nämen det är ju så otroligt fånigt.
Damfotboll är så tråkigt o segt, säg vad ni vill det är min åsikt.
Men gillar däremot herrfotboll där det är lite drag och intesivitet och inte mesmes.

kottetrance
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1189
456452
November 11, 2003 - 6:22 pm
sp_Permalink sp_Print

det som är mest skrattretande är att det finns en sådan gala.. vem bryr sig? .. är det inte nog med att dom springer runt halva sitt liv och sabbar knän och ben och senor genom att meningslöst sparka en läderkula mellan motståndarens pinnar?

Jiggly
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1103
456526
November 11, 2003 - 7:32 pm
sp_Permalink sp_Print

JAG tycker att fotboll är världens bästa sport, och jag fullkomligt ÄLSKAR att kolla på fotboll. Dock inte all sorts fotboll, nåt jag absolut inte pallar är damfotboll. Underhållningsvärdet är typ -100% om man jämför med herrarnas. Kolla bara t.ex från matcherna från dam-VM, så fort en tjej blev stressad och inte visste vad hon skulle göra, då sparkar hon ut den till inkast... hmm? 🙄

Nej usch, helt otroligt med galan. Kommer aldrig mer kolla på den, om inte de delar upp galan så att de har en dam-gala och en herr-gala. Undrar vilken som får flest tittare? 🙄

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
456730
November 11, 2003 - 9:39 pm
sp_Permalink sp_Print

Jiggly wrote: JAG tycker att fotboll är världens bästa sport, och jag fullkomligt ÄLSKAR att kolla på fotboll. Dock inte all sorts fotboll, nåt jag absolut inte pallar är damfotboll. Underhållningsvärdet är typ -100% om man jämför med herrarnas. Kolla bara t.ex från matcherna från dam-VM, så fort en tjej blev stressad och inte visste vad hon skulle göra, då sparkar hon ut den till inkast... hmm? 🙄

Nej usch, helt otroligt med galan. Kommer aldrig mer kolla på den, om inte de delar upp galan så att de har en dam-gala och en herr-gala. Undrar vilken som får flest tittare? 🙄

Indeed. :blink:

Coalan
Member
Medlem
Forum Posts: 4409
456736
November 11, 2003 - 9:48 pm
sp_Permalink sp_Print

kottetrance wrote: det som är mest skrattretande är att det finns en sådan gala.. vem bryr sig? .. är det inte nog med att dom springer runt halva sitt liv och sabbar knän och ben och senor genom att meningslöst sparka en läderkula mellan motståndarens pinnar?

Plus att en del får dras med såna jävla löner som dom inte kan använda.

Fast jag instämmer på att dom här galorna börjar bli lite smått löjliga, komikerna som skulle underhålla var ju inte ens hälften så som vinnarnas pinsamma tacktal.

btw varför får tjejer spela med killar men inte tvärt om i det jämställda sverige

boogey
Member
Medlem
Forum Posts: 3901
456786
November 11, 2003 - 10:27 pm
sp_Permalink sp_Print

Har alla missat att det faktiskt var 3,8 milj som såg VM-finalen...
Ser inte att det är underligt att de då delar upp galan mellan damer och herrar...

personligen skiter jag i vilket... jag kollar på VM,OS,EM och sedan är det bra med fotboll för mig...

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 346
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL