August 22, 2005
Jiggly så kommer det alltid att vara, det som är roligt på NH.
Passar det inte > http://www.sweclockers.com
August 20, 2001
Gueno wrote: Tillbax till ämnet..
Funderar på varför man har en fotbolsgala igentligen..Ska man få pris för att man kan sparka till en boll på ett visst sett eller?
Jag kan göra tåfjuttar men inte får jag nått pris för det. :arg:
Klart man måste ha en gala med priser och glamour! Annars kanske de tröttnar på fotboll och tar ett vanligt hederligt jobb istället...
Vad ska medelsvensson glo på då? Jag menar: farmen, fame factory & billiga filmer varar inte för evigt...
När de dessutom sätter de enda bra serierna (typ Futurama, South Park, Dark Angel) på skittider så...
Over and out 😉
October 11, 2002
JAG tycker att fotboll är världens bästa sport, och jag fullkomligt ÄLSKAR att kolla på fotboll. Dock inte all sorts fotboll, nåt jag absolut inte pallar är damfotboll. Underhållningsvärdet är typ -100% om man jämför med herrarnas. Kolla bara t.ex från matcherna från dam-VM, så fort en tjej blev stressad och inte visste vad hon skulle göra, då sparkar hon ut den till inkast... hmm? 🙄
Nej usch, helt otroligt med galan. Kommer aldrig mer kolla på den, om inte de delar upp galan så att de har en dam-gala och en herr-gala. Undrar vilken som får flest tittare? 🙄
June 23, 2002
Jiggly wrote: JAG tycker att fotboll är världens bästa sport, och jag fullkomligt ÄLSKAR att kolla på fotboll. Dock inte all sorts fotboll, nåt jag absolut inte pallar är damfotboll. Underhållningsvärdet är typ -100% om man jämför med herrarnas. Kolla bara t.ex från matcherna från dam-VM, så fort en tjej blev stressad och inte visste vad hon skulle göra, då sparkar hon ut den till inkast... hmm? 🙄
Nej usch, helt otroligt med galan. Kommer aldrig mer kolla på den, om inte de delar upp galan så att de har en dam-gala och en herr-gala. Undrar vilken som får flest tittare? 🙄
Indeed. :blink:
August 11, 2002
kottetrance wrote: det som är mest skrattretande är att det finns en sådan gala.. vem bryr sig? .. är det inte nog med att dom springer runt halva sitt liv och sabbar knän och ben och senor genom att meningslöst sparka en läderkula mellan motståndarens pinnar?
Plus att en del får dras med såna jävla löner som dom inte kan använda.
Fast jag instämmer på att dom här galorna börjar bli lite smått löjliga, komikerna som skulle underhålla var ju inte ens hälften så som vinnarnas pinsamma tacktal.
btw varför får tjejer spela med killar men inte tvärt om i det jämställda sverige
3 Guest(s)