March 17, 2004
Vet att det här antagligen här helt fel ställe att leta på men vi är desperata ;).
Vi är ett lag som spelar i division 8 och reservlagsserie 3 (inte den lägsta alltså) som letar efter målvakt. Vi spelar på Östermalms IP (stockholm). Är du intresserad pm:a mig för mer info.
( hoppas på svar 😀 )
January 28, 2003
En jag känner "spillar boll" i Baskemölla här i Skåne... (som han säger)
Sist i sista divisionen.
Uppvärmingen sitter dom å dricker grogg i omklädningsrummet, när det är dags för hörna så kan mälvakten stå å röka och säga:
"Vänta lite, ska bara dra ett till bloss!!"
Sen kastar han ciggen, hörnan går och direkt efter det plockar han upp den igen...
Låter som fotboll för mig :bgrin:
September 17, 2003
MrWeizel wrote: En jag känner "spillar boll" i Baskemölla här i Skåne... (som han säger)
Sist i sista divisionen.
Uppvärmingen sitter dom å dricker grogg i omklädningsrummet, när det är dags för hörna så kan mälvakten stå å röka och säga:
Sen kastar han ciggen, hörnan går och direkt efter det plockar han upp den igen...
fotboll när den är som bäst :bgrin:
September 14, 2003
Målvakter är nog inte svåra att hitta 😉 Att de ska bo i Stockholm kan vara ett problem.
Har själv varit målvakt, spelat div 3 med ÖSK Ungdom dock blev man tvungen att lägga av p.g.a. axelskada.
Tvivlar dock att det krävs så mycket i Div. 8, inte minst med tanke på MrWeizels utalande 🙂
January 28, 2003
megaman_b wrote: [quote=MrWeizel]En jag känner "spillar boll" i Baskemölla här i Skåne... (som han säger)
Sist i sista divisionen.
fotboll när den är som bäst :bgrin:
Om du frågar mig så, JA :bgrin:
jimmie.p wrote: Tvivlar dock att det krävs så mycket i Div. 8, inte minst med tanke på MrWeizels utalande 🙂
Det är Division 6 Sydöstra jag snackade om
(finns inte lägre här i södra Skåne)
March 10, 2002
MrWeizel wrote:
[quote=jimmie.p]Tvivlar dock att det krävs så mycket i Div. 8, inte minst med tanke på MrWeizels utalande 🙂
Det är Division 6 Sydöstra jag snackade om
(finns inte lägre här i södra Skåne)
Har några polare som kom sist i lingonserien (Div. 7) Men de är bara allmänt dåliga. 😀
March 17, 2004
Tja, vi tränar just nu 2 ggr i veckan, blir nog bara en gång i veckan när serien börjar eftersom matcher tar tid och så...Jo vi är ganska seriösa för att vara division 8. Som sagt gick vi upp i reservserien förra året (vet inte hur stor bedrift det är men..). Dom flesta är 20-25 år och pluggar.
Du bör nog vara "hyfsat" bra iallafall :blink:
January 28, 2003
Segbarn wrote: [quote=MrWeizel]HAHAHA, HAHAHA, 100 spänn på att du hittar flickvän förre målvakt här [Image Can Not Be Found]
Jag kan stå en match för 100 spänn om någon vill jävlas med MrWeizel.
Visst, men enda kontrollanten som är godkänd från min sida är Evert som var med i svenska upplagan av Guiness Rekord-TV 😉
1 Guest(s)