April 4, 2003
October 1, 2003
Catstyle wrote: Allt annat än guld suger!
Jäkla tyskor!!
Hur fan kan man vara så jävla negativ ?
Va fan, ett silver är ju skitbra.
Jag fattar inte hur jävla dum man kan bli, fan, om man inte gör annat än sitter och glor på dem i sin soffa kan man ju för fan inte ha några krav som helst.
February 4, 2003
gyZZ wrote: [quote=Catstyle]Allt annat än guld suger!
Jäkla tyskor!!
Hur fan kan man vara så j**la negativ ?
Jag fattar inte hur j**la dum man kan bli, fan, om man inte gör annat än sitter och glor på dem i sin soffa kan man ju för fan inte ha några krav som helst.
håller med!
August 22, 2005
gyZZ wrote: [quote=Catstyle]Allt annat än guld suger!
Jäkla tyskor!!
Jag fattar inte hur j**la dum man kan bli, fan, om man inte gör annat än sitter och glor på dem i sin soffa kan man ju för fan inte ha några krav som helst.
jag var ironisk, herr aggresiv.
October 1, 2003
Catstyle wrote: [quote=gyZZ][quote=Catstyle]Allt annat än guld suger!
Jäkla tyskor!!
jag var ironisk, herr aggresiv.
Ber om ursäkt, är lite trött och sur för att vi har två arbeten till imorrn och jag är bara klar med det ena....
April 26, 2003
November 9, 2002
Friamannen wrote: Så typiskt leta syndabock, i detta fall domaren.. nu ska vi se, hur många hörnor hade Tyskland mot Sverige? 38-2? Tyskland hade vunnit oavsett den där frisparken, dem ägde hela matchen förutom en 10 min-period i 2:a halvlek. Rättvis seger.
Prinz är läskig 🙂
ÖÖ,, såg du matchen över huvudtaget?? I stort sett helöa 1:a halkleken var svenskornas, sverige hade överlägset mer chanser än tyskland. Ja tyskland hade klart 2:a halvlek, men so what??? Hade domaren inte dömt frispark i slutskedet hade sverige kunnat kontra, men nu blev de inte så och tyskorna gjorde mål på DEN frisparken, INTE hörnorna. I detta fallet blev domarens fel definitivt avgörande...
1 Guest(s)