February 21, 2003
de har råd? 😉
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
November 27, 2003
denstore wrote: [quote=Delph1]Det byts friskt i både hockey, innebandy, basket, etc. Du har inte tittat tillräckligt bara 😉
//Andreas
Tja, om det handlar om damidrott kanske, annars försöker man ju undvika det.....;)
Fast är det verkligen värt 90 minuter tristess för att se några tjejer dra av sig tröjan lite snabbt bara? Internet är ju bra mycket snabbare metod om man bara vill se det 😉
//Andreas
March 11, 2003
Delph1 wrote: [quote=denstore][quote=Delph1]Det byts friskt i både hockey, innebandy, basket, etc. Du har inte tittat tillräckligt bara 😉
//Andreas
Tja, om det handlar om damidrott kanske, annars försöker man ju undvika det.....;)
Fast är det verkligen värt 90 minuter tristess för att se några tjejer dra av sig tröjan lite snabbt bara? Internet är ju bra mycket snabbare metod om man bara vill se det 😉
//Andreas
Äkta vara är alltid äkta vara.;)
July 13, 2002
Delph1 wrote: [quote=denstore][quote=Delph1]Det byts friskt i både hockey, innebandy, basket, etc. Du har inte tittat tillräckligt bara 😉
//Andreas
//Andreas
Ställer mig själv samma fråga varje gång jag fikar med någon tjej...
...som tack är finns alkohol för att göra hela proceduren genomlidbar några kvällar i veckan.
October 25, 2003
Elias667 wrote: [quote=Delph1][quote=denstore][quote=Delph1]Det byts friskt i både hockey, innebandy, basket, etc. Du har inte tittat tillräckligt bara 😉
//Andreas
//Andreas
...som tack är finns alkohol för att göra hela proceduren genomlidbar några kvällar i veckan.
Damfotboll är som trav med kossor...
March 7, 2004
Tindy wrote: [quote=Elias667][quote=Delph1][quote=denstore][quote=Delph1]Det byts friskt i både hockey, innebandy, basket, etc. Du har inte tittat tillräckligt bara 😉
//Andreas
//Andreas
Damfotboll är som trav med kossor...
hahahahahaha det var det roligaste jga läst den här veckan! 😀
November 27, 2003
whak wrote: [quote=Tindy] Damfotboll är som trav med kossor...
Damfotboll är underskattat.[/quote
Världens fyra bästa landslag kommer nästan upp i allsvensk standard ... det är fasen inte bra underhållning med tanke på hur usel allsvenskan kan vara emellanåt.
//Andreas
1 Guest(s)