June 5, 2004
http://files.upl.silentwhisper.....21-afy.JPG
EDIT: trodde itne det var så hög upplösning på min kamera på mobilen, och så vill jag sen en livs levande hund.
June 5, 2004
obelix wrote: http://vovve.net/ihf/12/12564-3.jpg
jag vill de en livs levande mus. :bgrin:
Du måste ju ha med ditt nick på en lapp också.
January 12, 2004
azN- wrote: [quote=obelix]http://vovve.net/ihf/12/12564-3.jpg
jag vill de en livs levande mus. :bgrin:
Du måste ju ha med ditt nick på en lapp också.
missade det
och eftersom jag inte har en möjlighet att fixa det då det är ett gammalt kort och jag inte har batterier till kameran så får ni strunta i mitt bidrag
February 16, 2005
obelix wrote: [quote=nXsty][quote=obelix][quote=Johan Nicklasson]ursäkta men en liten OT. , vad är det hunden gnager på?
ett knä.
Vems knä är det och vad hade han/hon gjort för att förtjäna det? 😮
du vet, sådan små missdådare som har förverkat sin rätt att leva.
bill gates?
January 14, 2002
nXsty wrote: [quote=x850xt]Detta var en ROLIG tråd MEN vad för bild vill ni se nu så ordnar jag en ..
En levande mus efterfrågades senast. Antar att en vanlig husmus duger om flickvännen inte vill ställa upp.
Nja, Obelix hade ju inget nick med på bilden så det är nog en livs levande hund som gäller fortfarande.
January 12, 2004
Quarzi wrote: [quote=nXsty][quote=x850xt]Detta var en ROLIG tråd MEN vad för bild vill ni se nu så ordnar jag en ..
En levande mus efterfrågades senast. Antar att en vanlig husmus duger om flickvännen inte vill ställa upp.
Nja, Obelix hade ju inget nick med på bilden så det är nog en livs levande hund som gäller fortfarande.
sant, jag missade det med nicket
så jag får återkomma senare
March 14, 2001
Men oj så fel det kan bli, trodde först att denna tråd handlade om hundar som biter folk i knäna, efter att jag läst sista sidan. Men så helt plöstligt insåg jag ju att detta var tråden som var lite smårolig till den början innan en massa idioter började skriva en massa skitinlägg och postade bilder som inte följer "reglerna", men förlåtande som man är så tänkte jag att vi kanske ska försöka vara lite mer seriös och skippa all skit och istället gör det tråden är tillför..
Så därför kör jag efter 6 timmars-regeln och väljer en ny bild jag vill se, och det är en skål med popcorn..
February 16, 2005
Mathias wrote: Nu vill jag se en bild på en nallebjörn
hade ingen "björn" så det fick bli en nalle-igelkott..
[Image Can Not Be Found]
jag vill se vem som håller i kameran.. alltså ett självporträtt.. nicket behöver inte stå skrivet i pannan utan det funkar med en lapp..
Ps
Snorch wrote: Men oj så fel det kan bli, trodde först att denna tråd handlade om hundar som biter folk i knäna, efter att jag läst sista sidan. Men så helt plöstligt insåg jag ju att detta var tråden som var lite smårolig till den början innan en massa idioter började skriva en massa skitinlägg och postade bilder som inte följer "reglerna", men förlåtande som man är så tänkte jag att vi kanske ska försöka vara lite mer seriös och skippa all skit och istället gör det tråden är tillför..
Så därför kör jag efter 6 timmars-regeln och väljer en ny bild jag vill se, och det är en skål med popcorn..
även ditt eget inlägg gränsar till "skitinlägg" då du i det häver ur dig en massa dynga och oförskämdheter.. tror du reglerna och dom som skrev reglerna gillar att man häver ur sig saker som "massa idioter" när man reffererar till andra forumsmedlemar?
June 4, 2004
Jag vill inte förstöra ditt inlägg Nicklasson, men här har du en "riktig" nallebjörn och den borde väl gå före med tanke på att din "nalle" är en igelkott! =O
Och här har ni styggingen!
Och nu vill jag se (om min nu gills) eran éntre i huset/villan/grottan fär ni bor...!
1 Guest(s)