August 11, 2002
Starscream wrote: Nån stal våran postlåda men satte tillbaks skruvarna och gängade på muttrarna igen, på stolpen där lådan satt dvs 🙂
[Image Can Not Be Found]
har faktiskt inte blivit utsatt för stöld, cykel har t.o.m stått olåst ett par ggr på offentlig "parkering" och en gång tappade jag cykelnyckeln i skolan den låg på golvet i över en timme :bgrin: som tur va var det någon snäll person so m fixade det
July 19, 2001
Arny wrote: Inatt blev morsan å farsan av med fyra vinterdäck. Däcken satt på bilen som var parkerad i garaget. När dom kom ut stod bilen upp-pallad på ett par tegelstenar. Tjuvarna har alltså tagit sig tid att hissa upp och skruva av däcken. Snacka om fräckt alltså. :burn: 👿
Vad är det som är så fräckt?
August 20, 2001
HELIX wrote: [quote=Arny]Inatt blev morsan å farsan av med fyra vinterdäck. Däcken satt på bilen som var parkerad i garaget. När dom kom ut stod bilen upp-pallad på ett par tegelstenar. Tjuvarna har alltså tagit sig tid att hissa upp och skruva av däcken. Snacka om fräckt alltså. :burn: 👿
Fräckhet menar han nog...
November 5, 2001
ando wrote: Säger bara en sak:
Flytta!Jag har glömt mina nycklar till bilen i bageluckan över en natt, och min bror har glömt bageluckan öppen på pappas bil en hel natt.
Ja vi är lite tankspridda i våran familj 🙄
Vi har aldrig haft något inbrott eller liknande på våran gata under dom 20 åren vi har bott här.
Dom bor i skogen.
December 25, 2000
keffing wrote: ett ord... zigenare...
SKÄRPNING!! Nästa som kommer med såna fördomar får kommer att få en fin julklapp som kallas BAN av mig.
Denna tråd handlar om fräcka tjuvar, INTE om fördomar mot zigenare eller något åt det hållet. Så håll er till tråden eller skriv inget alls (eller skriv mera sådant skit och se er bannade).
March 12, 2003
de verkar som om hälften av dom på NH är rasister eller har nått drag åt de hållet.
sånt ger dålig stämmning.
tänk om de en zigenare och kollar detta som inte själ eller nått.
hur reagerar han?
han blir nog rätt sur eller så tänker han bara fördomsfulla jävla svenskar.
skulle jag tro.
Fakta säger jag.
ta reda på den
November 5, 2001
HELIX wrote: [quote=Arny]Inatt blev morsan å farsan av med fyra vinterdäck. Däcken satt på bilen som var parkerad i garaget. När dom kom ut stod bilen upp-pallad på ett par tegelstenar. Tjuvarna har alltså tagit sig tid att hissa upp och skruva av däcken. Snacka om fräckt alltså. :burn: 👿
Jag menar inte fräckt som i coolt och häfftigt. Tycker att det var lite väl stöddigt att bara komma och skruva av däcken på bilen när den står i ett garage.
2 Guest(s)