December 3, 2003
hehe... brorsan glömde farsans bil, med öppen bagagelucka och nycklarna i över natten utanför garaget... sen bor vi osså i typ centrala linköping... snacka tur att inget blev stulet, hade ju bara vart för tjuven o gå in och köra iväg för f*n, brorsan fick en ganska fin utskällning sen...
December 15, 2003
jag kom ut till min bil som stod på parkeringsplatsen vid jobb en dag för några år sedan och såg att framdäcken var stulna, skitsur som jag blev sprang jag tillbaka till jobb för att ringa polisen men efter ett tiotal meter tänkte jag att vad skulle tjuvarna med bara två fälgar?
Så jag smög tillbaka och väntade, mycket riktigt det kröp fram två unga killar (med mörkhyat utseende och talade till varandra på ett österländskt språk- får man skriva så utan att det blir rasism?) Glad i hågen hoppade jag fram och fick tag på den ena, och för att göra en historia kort så "övertygade" jag honom att kalla på sin kompis och få sin kompis att skruva på fälgarna igen innan jag hjälpte in killen i kompisens bil.
Ibland hjälper det att vara en 194cm 108kg karl 😉
June 28, 2001
HerrPutte wrote: jag kom ut till min bil som stod på parkeringsplatsen vid jobb en dag för några år sedan och såg att framdäcken var stulna, skitsur som jag blev sprang jag tillbaka till jobb för att ringa polisen men efter ett tiotal meter tänkte jag att vad skulle tjuvarna med bara två fälgar?
Så jag smög tillbaka och väntade, mycket riktigt det kröp fram två unga killar (med mörkhyat utseende och talade till varandra på ett österländskt språk- får man skriva så utan att det blir rasism?) Glad i hågen hoppade jag fram och fick tag på den ena, och för att göra en historia kort så "övertygade" jag honom att kalla på sin kompis och få sin kompis att skruva på fälgarna igen innan jag hjälpte in killen i kompisens bil.
Ibland hjälper det att vara en 194cm 108kg karl 😉
fan jag hadde nitat grabben och ringt snuten och sagt att han ramla eller nått, but thats me.
en klassiker är oxå att dom snor hatthyllan pga högtalarna och lämnar tillbaka hyllan utan högtalare ett par dar senare, är det moral eller är dom bara konstiga ?
October 19, 2002
ett par jag känner fick parabolen stulen när de satt o tittade på tv. Det bara började snöa o så hörde de däckskri.. Sen berätta en kompis om några av hans släktingar som hade fraktat en mulltoa i en tvkartong, och haft den på släpet på en parkering. Nån hade stulit mulltoan, antagligen i tron att det var en tv.. 🙂
1 Guest(s)