Fräcka tjuvar|Page 3|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Fräcka tjuvar
Mottroz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 399
sp_UserOfflineSmall Offline
490512
December 22, 2003 - 11:19 pm
sp_Permalink sp_Print

edit

fragone
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 472
490556
December 23, 2003 - 1:02 am
sp_Permalink sp_Print

hehe... brorsan glömde farsans bil, med öppen bagagelucka och nycklarna i över natten utanför garaget... sen bor vi osså i typ centrala linköping... snacka tur att inget blev stulet, hade ju bara vart för tjuven o gå in och köra iväg för f*n, brorsan fick en ganska fin utskällning sen...

[Gamepredator] Sulan
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1705
490653
December 25, 2003 - 2:05 pm
sp_Permalink sp_Print

Att det är så få som vet vad fräckt betyder...

Akatosh
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1970
495098
December 30, 2003 - 10:48 pm
sp_Permalink sp_Print

jag kom ut till min bil som stod på parkeringsplatsen vid jobb en dag för några år sedan och såg att framdäcken var stulna, skitsur som jag blev sprang jag tillbaka till jobb för att ringa polisen men efter ett tiotal meter tänkte jag att vad skulle tjuvarna med bara två fälgar?

Så jag smög tillbaka och väntade, mycket riktigt det kröp fram två unga killar (med mörkhyat utseende och talade till varandra på ett österländskt språk- får man skriva så utan att det blir rasism?) Glad i hågen hoppade jag fram och fick tag på den ena, och för att göra en historia kort så "övertygade" jag honom att kalla på sin kompis och få sin kompis att skruva på fälgarna igen innan jag hjälpte in killen i kompisens bil.

Ibland hjälper det att vara en 194cm 108kg karl 😉

Mind
Member
Medlem
Forum Posts: 10550
495117
December 30, 2003 - 11:02 pm
sp_Permalink sp_Print

HerrPutte wrote: jag kom ut till min bil som stod på parkeringsplatsen vid jobb en dag för några år sedan och såg att framdäcken var stulna, skitsur som jag blev sprang jag tillbaka till jobb för att ringa polisen men efter ett tiotal meter tänkte jag att vad skulle tjuvarna med bara två fälgar?

Så jag smög tillbaka och väntade, mycket riktigt det kröp fram två unga killar (med mörkhyat utseende och talade till varandra på ett österländskt språk- får man skriva så utan att det blir rasism?) Glad i hågen hoppade jag fram och fick tag på den ena, och för att göra en historia kort så "övertygade" jag honom att kalla på sin kompis och få sin kompis att skruva på fälgarna igen innan jag hjälpte in killen i kompisens bil.

Ibland hjälper det att vara en 194cm 108kg karl 😉

fan jag hadde nitat grabben och ringt snuten och sagt att han ramla eller nått, but thats me.

en klassiker är oxå att dom snor hatthyllan pga högtalarna och lämnar tillbaka hyllan utan högtalare ett par dar senare, är det moral eller är dom bara konstiga ?

Arny
Member
Medlem
Forum Posts: 2842
495294
December 31, 2003 - 1:46 am
sp_Permalink sp_Print
[quote="Minden klassiker är oxå att dom snor hatthyllan pga högtalarna och lämnar tillbaka hyllan utan högtalare ett par dar senare, är det moral eller är dom bara konstiga ?

Bara konstiga.

webzonen
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 218
495308
December 31, 2003 - 1:56 am
sp_Permalink sp_Print

ett par jag känner fick parabolen stulen när de satt o tittade på tv. Det bara började snöa o så hörde de däckskri.. Sen berätta en kompis om några av hans släktingar som hade fraktat en mulltoa i en tvkartong, och haft den på släpet på en parkering. Nån hade stulit mulltoan, antagligen i tron att det var en tv.. 🙂

BubbleAng3L
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 599
495388
December 31, 2003 - 9:16 am
sp_Permalink sp_Print

min mamma blev bestulen på 2000 (i form av guldtior) av nån kille som var hemma hos oss.. snacka desperat när man tömmer röret med guldtiorna, tyvärr kunda ja inte göra så mycket.. killen bor i Bjuv (skåne).. och jag i örebrotrakterna.. 🙁

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 298
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL