February 23, 2004
Sardaukar wrote: [quote=Tindy]för här håller vi nämnligen inte på med olagligheter!
Va vet du om det? :bgrin:
Jag vet oxå om det och precis hur det fungerar i detalj, jag har varken psp eller har testat köra psp olagligt, har inte ens kört psp lagligt... Man behöver inte vara olaglig för att ha kunskap om olagliga saker!
February 10, 2005
altså själva faktumet om hurvida det går eller ej är ju bara information, info som även postats på nyheterna här på NH och då kan jag svara att dem har lyckats cracka det hela. Dem har lyckats att både göra iso och att emulera umd drive:n......sen hur det fungerar rent praktiskt vet jag ej. Jag har nämligen ingen psp men är faktist intresserad av vad som har hänt med den :)..........Sen är det faktist olagligt att köra homebrew som det kan kallas.....det är nog väldigt olagligt att köra saker som inte Sony tillåter och jag kan även berätta att varje umd skiva skall tydligen ha ett ex av det senaste firmware som fanns när skivan pressas....och har man inte senaste så uppgraderar den automatiskt 🙂 ett sätt att hindra nedgradering och sånt tänker sony nog.... intressant att dem alltid skall installera en massa skit oavsett om man vill det eller ej 🙂
fresste, vad tecknade du som gav en psp? *nyfniken*
May 19, 2003
du får en sony-ericsson v600 och en sony psp vid teknande av ett 24 månaders abonemang a 299 kr i månaden. du betalar ca 2400 kr du får ringa för 199 kr i månaden.
kostnad runt 7500 kr
du får ringa för ca 4800 kr
du får en telefon ca 3000 kr
en sony psp ca 2500 kr
ganska bra deal
2 Guest(s)