July 8, 2003
Hmm, jag bor ju i korridor. Eller studentlägenhet, finns sammanlagt 240 lägenheter i byggnade. Det bra är att de flesta studenter har en dator, fast ingen av dem vet vad som händer om det blir fel.
Jag har funderat på att sätta upp lappar om att jag kan fixa deras fel för en mindre summa ~50-200 kr beroende på vilken tid det tar. Felet är att om jag gjode det skulle jag inte få någon tid över! =)
Vad tycks? Råkar vara jag som är experten här och då kan jag banne mig inte alls. =)
January 28, 2003
caged wrote: Hmm, jag bor ju i korridor. Eller studentlägenhet, finns sammanlagt 240 lägenheter i byggnade. Det bra är att de flesta studenter har en dator, fast ingen av dem vet vad som händer om det blir fel.
Jag har funderat på att sätta upp lappar om att jag kan fixa deras fel för en mindre summa ~50-200 kr beroende på vilken tid det tar. Felet är att om jag gjode det skulle jag inte få någon tid över! =)
Vad tycks? Råkar vara jag som är experten här och då kan jag banne mig inte alls. =)
vad väntar du på?? ser $$$ framför mig 😀
tell me hw you CAN'T love a n00b :bgrin:
July 8, 2003
MrWeizel wrote: [quote=caged]Hmm, jag bor ju i korridor. Eller studentlägenhet, finns sammanlagt 240 lägenheter i byggnade. Det bra är att de flesta studenter har en dator, fast ingen av dem vet vad som händer om det blir fel.
vad väntar du på?? ser $$$ framför mig 😀
tell me hw you CAN'T love a n00b :bgrin:
Hehe, true true. =)
Kanske ska skiva ut dem nästa vecka någon gång. Fast det är jobbigt när man inte kan. Fixade ett lätt problem idag. En kompis ringde och klagade på deras ADSL som vägrade funka. Åkte över, kollade alla inställningar, allt såg bra ut.
Sen in i IE, ändrade från http://www.telia.se som de skrivit till login1.telia.com och så var det klart. =) Hade tjänat en hundring om jag velat ganska lätt där. La även in IC Login så de slapp skriva in name/pass varje gång.
nåja, jag fick ju iaf fika. =)
1 Guest(s)