Fråga experten|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Fråga experten
Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
sp_UserOfflineSmall Offline
416227
September 18, 2003 - 11:05 pm
sp_Permalink sp_Print

När Spinn hade en "synthspecial" så fick jag veta att det bara var idioter som lyssnade på underground..

Mainstream ska det tydligen vara!

caged
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1576
416319
September 19, 2003 - 7:44 am
sp_Permalink sp_Print

Hmm, jag bor ju i korridor. Eller studentlägenhet, finns sammanlagt 240 lägenheter i byggnade. Det bra är att de flesta studenter har en dator, fast ingen av dem vet vad som händer om det blir fel.

Jag har funderat på att sätta upp lappar om att jag kan fixa deras fel för en mindre summa ~50-200 kr beroende på vilken tid det tar. Felet är att om jag gjode det skulle jag inte få någon tid över! =)

Vad tycks? Råkar vara jag som är experten här och då kan jag banne mig inte alls. =)

MrWeizel
Member
Medlem
Forum Posts: 4639
416532
September 19, 2003 - 2:22 pm
sp_Permalink sp_Print

caged wrote: Hmm, jag bor ju i korridor. Eller studentlägenhet, finns sammanlagt 240 lägenheter i byggnade. Det bra är att de flesta studenter har en dator, fast ingen av dem vet vad som händer om det blir fel.

Jag har funderat på att sätta upp lappar om att jag kan fixa deras fel för en mindre summa ~50-200 kr beroende på vilken tid det tar. Felet är att om jag gjode det skulle jag inte få någon tid över! =)

Vad tycks? Råkar vara jag som är experten här och då kan jag banne mig inte alls. =)

vad väntar du på?? ser $$$ framför mig 😀

tell me hw you CAN'T love a n00b :bgrin:

Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
416553
September 19, 2003 - 2:57 pm
sp_Permalink sp_Print

Sorgligt program..
Man ska be arne anka ringa in till honom och berätta bra klocknings romaner..
Han skulle bli så aegd. 🙂 :blink: :blink: :blink: :blink: :bgrin: :bgrin:

caged
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1576
416588
September 19, 2003 - 3:53 pm
sp_Permalink sp_Print

MrWeizel wrote: [quote=caged]Hmm, jag bor ju i korridor. Eller studentlägenhet, finns sammanlagt 240 lägenheter i byggnade. Det bra är att de flesta studenter har en dator, fast ingen av dem vet vad som händer om det blir fel.

vad väntar du på?? ser $$$ framför mig 😀

tell me hw you CAN'T love a n00b :bgrin:

Hehe, true true. =)
Kanske ska skiva ut dem nästa vecka någon gång. Fast det är jobbigt när man inte kan. Fixade ett lätt problem idag. En kompis ringde och klagade på deras ADSL som vägrade funka. Åkte över, kollade alla inställningar, allt såg bra ut.

Sen in i IE, ändrade från http://www.telia.se som de skrivit till login1.telia.com och så var det klart. =) Hade tjänat en hundring om jag velat ganska lätt där. La även in IC Login så de slapp skriva in name/pass varje gång.

nåja, jag fick ju iaf fika. =)

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 482
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL