October 4, 2004
Nån som har ett tips på ett program där man kan lägga in AVI-filmer och lägga på Översatt text.
Pga
jag kör VLC ska titta på en AVI-film och ska lägga på texten sen pga jag ej kan kinesiska men ingen text kommer. Vad gör jag för fel eller nån som kan tips mig om ett annat program.
Vill se film :cy:
October 4, 2004
Arny wrote: Testa Bsplayer. Bara att starta filmen och hänvisa varifrån sub-filen ska hämtas.
Bsplayer funka bättre och såg enklare ut. Men när jag ska loada subben som låg i mappen med filmen "seriös rip" så vill den ej taimot den laddar ej. Är det nån inställning man ska göra? Är ej så hajj på sånt här 🙂
November 5, 2001
BonziBody wrote: [quote=Arny]Testa Bsplayer. Bara att starta filmen och hänvisa varifrån sub-filen ska hämtas.
Bsplayer funka bättre och såg enklare ut. Men när jag ska loada subben som låg i mappen med filmen "seriös rip" så vill den ej taimot den laddar ej. Är det nån inställning man ska göra? Är ej så hajj på sånt här 🙂
Har ingen vidare koll heller. Har funkat för mig att bara ladda den. Finns säkert nån här som har svar.
January 25, 2004
Döp suben till samma namn som filmfilen, alltså:
dencoolafilmensomjagvillsemedsub.avi
dencoolafilmensomjagvillsemedsub.sub /.srt/osv.
Då kommer den autoladdas i bsplayer. Annars kan du tanka mplayer som jag tycker är en mycket bättre spelare än alla andra du kan hitta. Där gäller samma regler för namnen på .avi filen och suben.
1 Guest(s)