January 28, 2003
MoNsTeR wrote: [quote=MrWeizel]hum, tror inte det..
är alltid kul att sätta personliga rekord 😛
dock använder jag inte "rasta kobran" om att pissa 😀
peppe, du kan slå dig själva på nötterna så du blir steril, det är farligt å ändå kan vi göra det... 🙂
Tveksamt om det fungerar. Tror nog man faller ihop avsvimmad långt innan. Ska man bli steril så måste man nämligen slå riktigt j**la hårt.
om du laddar ordentligt första gången så hinner du ju inte svimma innan..
det skulle isf vara som reportaget med robert gustavsson om Walling på idrottsgalan för två år sen (året innan Tony R-sketcherna :D)
January 28, 2003
Marron wrote: [quote=||PsYcHo||]BTW, man kan träna muskeln genom att "knipa av" strilet när man pissar, släppa, knipa av, släppa knipa av, etc, etc... om det nu är så att du VILL försöka sätta nåt slags rekord... 😀
Hur vet man sånt 😕
hallå, det är ju grunden till multipla orgasmer 😉
det som Finch i american pie utövar..
dock så känns det ju som man tränar ringmuskeln mer än "avklipparmuskeln" när man gör det 🙄
May 1, 2003
MrWeizel wrote: [quote=Marron][quote=||PsYcHo||]BTW, man kan träna muskeln genom att "knipa av" strilet när man pissar, släppa, knipa av, släppa knipa av, etc, etc... om det nu är så att du VILL försöka sätta nåt slags rekord... 😀
Hur vet man sånt 😕
hallå, det är ju grunden till multipla orgasmer 😉
det som Finch i american pie utövar..
dock så känns det ju som man tränar ringmuskeln mer än "avklipparmuskeln" när man gör det 🙄
Jaha, har inte sett de filmerna.. 🙂
Jaja, alltid lär man sig nåt nytt. 😀
December 7, 2001
MrWeizel wrote:
peppe, du kan slå dig själva på nötterna så du blir steril, det är farligt å ändå kan vi göra det... 🙂
min syn livet är att de typ är som ett bigbrother hus.. man ska inte kunna på naturligt sätt skada sig.... tex man kan jue dö av att hoppa ut för ett stup.. så därför är de ingen som normalt bor vid stup :bgrin: dvs anledningen till att inte folk dör naturligt är pga dom själva...
dvs varför skulle man slå sig på nötterna rent teoretiskt? och kroppen är jue lite elastisk pga att den tåla lite "påfrestningar" som tex trycka på lite extra när man rastar cobran :bgrin:
March 10, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=Marron][quote=||PsYcHo||]BTW, man kan träna muskeln genom att "knipa av" strilet när man pissar, släppa, knipa av, släppa knipa av, etc, etc... om det nu är så att du VILL försöka sätta nåt slags rekord... 😀
Hur vet man sånt 😕
Jo: [Image Can Not Be Found]
Visste du inte det?
Jag som trodde du visste allt. Får nog ändra min sign. =/ 😉
January 12, 2004
Vaniljflickan wrote: Och här har vi för NH den karaktäristiska diskussionen om.... KNIPÖVNINGAR FÖR URINRÖRET!!!
[Image Can Not Be Found] Ni är ju bara för roliga!!!
Knipövningar är inte at förakta...
Det förebygger prostatabesvär...
Vilket är bäst?
Att knipa?
Eller attt få ett finger i baken av en läkare som kollar prostatan?
December 15, 2003
Nja, du kan faktiskt få en urinvägsinfektion om du typ "pissar fort" då det kan blir "bristningar" etc så låt det ta sin tid. Man ska också pissa när man är nödig inte hålla sig för då "tänjer" man på urinblåsan och det kan gå så illa så prostatan får sig en liten knäck och blåsans "uttänjing" kan medföra kroniskt inkontinens (snoppen läcker lite då och då = vuxenblöja)
(gäller även skitning, håller man sig ständigt o skiter senare så FÅR man hemorrojder och det är ju kanske inte så kul)
July 27, 2002
HerrPutte wrote: Nja, du kan faktiskt få en urinvägsinfektion om du typ "pissar fort" då det kan blir "bristningar" etc så låt det ta sin tid. Man ska också pissa när man är nödig inte hålla sig för då "tänjer" man på urinblåsan och det kan gå så illa så prostatan får sig en liten knäck och blåsans "uttänjing" kan medföra kroniskt inkontinens (snoppen läcker lite då och då = vuxenblöja)
(gäller även skitning, håller man sig ständigt o skiter senare så FÅR man hemorrojder och det är ju kanske inte så kul)
Det verkar inte kul, tur att man pissar och skiter direkt när man behöver :bgrin:
December 15, 2003
Vaniljflickan wrote: Man kan få ett finger i baken av en söt sjuksköterska också.. då har man verkligen haft otur!? 😉
Hehe, jag kom att tänka på en sak för två år sen när jag fick blindtarmsinfektion så när jag kom in på sjukhus så ville en 50-årig polsk läkare stoppa in sitt finger i anus på mig för att känna på prostatan. Visst.
Jag vägrade så till den milda grad så att en ung tjej som jobbade där fick göra det istället. Principer måste man ha, sånt är viktigt.
July 27, 2002
Steel wrote: Faktiskt lite intressant läsning i denna tråden :-k
Tror jag ska kolla i Guiness om det finns rekord i å pissa långt, men tror inte jag tänker satsa på att slå det för det är säkert nåt extremt i så fall.
Edit: Hittar inget i guiness rekordbok om att pissa långt. 🙄
Menar du långt som i meter eller i sekunder tex?
Om du menar tid är det alltid något kräk som typ pissat i 20 min eller nå sådant det är skönt att "släppa" ut det, skulle vara nice o testa ett 10 mins piss iaf :blink: *weird*
4 Guest(s)