January 17, 2002
Lakszen wrote: Callister Dem gör statistik av hur mycket du anväder dig utav din ISP .
Dem möjligen inte in på din dator .. men dem kan se vad du skickar eller hur mycket du skickar .och sen få tips kan okså vara ett alternat. Hur man än gör så kommer det nu alltid finnas den dära lilla känslan av iaktagganden evtuellt fällan !!!
Det finns iaf en bra sak med detta:
De har öppnat upp möjligheten för gruvlig hämnd på folk :bgrin:
June 23, 2002
Lakszen wrote: macrus du som har gott om Hårddiskutrymme =)=)=
Det är ju till för alla mina privata bilder och textfiler, sen så på serverburken med lite mera utrymma är det alla mina backuper på textfiler samt några bilder.
Snart blir väl det olagligt också.
Arg med blandad känsla av sorg. 😡
EDIT: Visserligen använder jag inte p2p program så det är väl iaf en fördel för min del, håller mig till annat jag.
Vilket är säkrare.(Man vill ju inte att vilka som helst ska få tag i bilderna och textfilerna.)
Nej men nu är det fan allvarligt krig om det här verkerligen går igenom, kan fan inte fatta det. 😮
January 17, 2002
Lakszen wrote: hehe elektronisk hämnd menar du självklart. ok då får vi se hur riktig hämnd ser ut efter att dem gripit en för detta.
Sverige Vs USA och hela deres organiastioner inkluderat..
Vi får se vem som aeger dem inom IT.
Menade snarare att tjalla på alla man hatar innan man flyttar från stan eller nått, det skulle ju bli ett par...
Tänk er en datanörd som blir fråntagen sin dator/datorer och får sina tillgångar frysta, mmm, sweeet revenge of all times :bgrin:
February 23, 2004
Gueno wrote: Jag fattar inte logiken..
Dom tar bara smånissarna.. inte grupperna som rippar och lägger ut från första början.Enda gången dom kan göra så där om någon har barnporr.
Dem har ju visserligen bustat ett flertal stora grupper DOD, RAZOR osv.. och som sagt om dem bara rella spelen och ingen laddade ner dem hade det ju inte vart nåt problem men eftersom det e en jäkla massa som laddar ner så är det ju vi som får ta smällen.
August 16, 2002
HELIX wrote: Äh, det är bra att man börjar ta i med hårdhandskarna mot brottslingar. Sen när var det demokratiskt att stjäla andras progam? Man får hoppas att man börjar ta i med hårdhandskarna när det gäller peddon och sådan skit också.
ja verkligen... alla ni pirater driver upp priserna för spel och mjukvara för oss lagliga stackare som betalar för oss...
citat:
"it's only cool to be a pirate if you have a pegleg and a patch over your eye"
August 20, 2001
Om det följer med prissänkningar på spel/musik/video så är jag med på denna lagen...
Det är en ond cirkel... Så länge priserna stiger så kommer folk piratkopiera... (vem fan betalar 180kr för en absolute dance skiva :cy:)
Vad man även kan se till att göra är att sätta samma release date i alla länder...
February 16, 2004
Senaste nytt: Polisen jagar förfalskare.....
Hjälp så får de inte göra....
Fattar ni själva att ni låter som några fjortisar nej mamma så får de väl inte göra.
Använd brandvägg då kan ingen se vad du har/delar ut....
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
EU är inget bra ett ord från de som inte vill betala skatt och är allra bäst själv.....
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
2 Guest(s)