January 27, 2003

På denna sidan är det en person som kallar sig för John Titor som påstår att han rest tillbaka i tiden ifrån 2036 eller något osv. Bäst att man läser allt själv, väldigt intressant läsning tycker iallafall jag
edit: lite dålig förklaring av mig men jag tycker att man ska läsa det själv för det är ganska mycket att sammanfatta ifall man skulle göra det
May 1, 2003

Gil_galad wrote: [quote=finnefindo]Gil_galad inte mkt för dig idag ?
Men men intresant me lite fart på forumet !
Keep it moving Gil_galad
jarå, det var lite dåligt me fart på forumet så jag spammade ur mig några trådar
Underbart med lite trådar man kan skriva i
Som tidigare sagts, fortsätt så
January 27, 2003

Marron wrote: [quote=Gil_galad][quote=finnefindo]Gil_galad inte mkt för dig idag ?
Keep it moving Gil_galad
jarå, det var lite dåligt me fart på forumet så jag spammade ur mig några trådar
mm, hoppas bara att ingen moderator ogillar det och säger till mig [Image Can Not Be Found]
January 27, 2003

HELIX wrote: Även fast det är riktigt intressant att läsa så är det ju nästan helt säkert fake.. Det ska finnas fler bilder av hans tidsmaskin och manualen till den.. Där ser man att samma klistermärken sitter lite snett och så i både manualen och på hans tidsmaskin..
om man tittar på länkarna så finns det en massa andra sidor som kanske hyser lite bilder osv. finns även ett forum som finns med i listan över länkar som handlar om liknande http://www.TimeTravelForum.tk
January 20, 2003

Gil_galad wrote: [quote=festisMER]Ifall han kommer från framtiden så borde han ju veta vad som kommer att hända dom närmaste åren..
om du läser det så _tror_ jag att han skrev något om vad som kommer att hända. Det var ett tag sen jag läste det så jag kan ha fel
världskrig 2015 säger han bla.
men om du var från framtiden, skulle du verkligen avslöja för alla människor vad som ska hända? det går ju att utnyttja som faaan... tror han bluffar dock. säkert nån ingenjör på MIT som ville latja lite...

May 17, 2002

Gil_galad wrote: [quote=Marron][quote=Gil_galad][quote=finnefindo]Gil_galad inte mkt för dig idag ?
Keep it moving Gil_galad
mm, hoppas bara att ingen moderator ogillar det och säger till mig [Image Can Not Be Found]
det är nog ingen större fara, i värsta fall får du bara lite arga PM och det har ingen dött av hittills.
January 27, 2003

Krqagyzzz wrote: [quote=Gil_galad][quote=Marron][quote=Gil_galad][quote=finnefindo]Gil_galad inte mkt för dig idag ?
Keep it moving Gil_galad
det är nog ingen större fara, i värsta fall får du bara lite arga PM och det har ingen dött av hittills.
inga pm än sålänge iaf
1 Guest(s)