October 1, 2003
Gueno wrote: [quote=Dehman][quote=Templar-]ska ta v8an som redan står i garaget 🙂
Ska du åka på en motor? :O 😉
Rolig du är då. 😛
Jag bestämde mig redan i 9:an vilken bil jag skulle åka och på studenten gjorde jag det med. 8)
Vilken var d då ??? Det va väl inte en BMW :p
August 11, 2002
Själv tänker jag dra iväg med en sån här (bild) kanske i någon annan färg
October 27, 2001
coalan wrote: Själv tänker jag dra iväg med en sån här (bild) kanske i någon annan färg
weeespect, så kan du ha din crew hängades på flaket. .)
När ska man åka bil på studenten?
1. Ingen tid före utgången.
2. Efteråt är det lastbil med kompisarna.
3. Sen är man nog så rund under fötterna att man inte bör komma i närheten av bilen.
4. Dagen efter känns lite halvtaskigt att glida runt och hest skrika "Jag har tagit studenten!".
(BTW Jag har sett Öwall IRL, jag rullade omkring i borås och vipps såg jag varelsen studsa omkring på gatan, helt otroligt.)
November 26, 2002
PaiN wrote: [quote=coalan]Själv tänker jag dra iväg med en sån här (bild) kanske i någon annan färg
weeespect, så kan du ha din crew hängades på flaket. .)
När ska man åka bil på studenten?
1. Ingen tid före utgången.
2. Efteråt är det lastbil med kompisarna.
3. Sen är man nog så rund under fötterna att man inte bör komma i närheten av bilen.
4. Dagen efter känns lite halvtaskigt att glida runt och hest skrika "Jag har tagit studenten!".
(BTW Jag har sett Öwall IRL, jag rullade omkring i borås och vipps såg jag varelsen studsa omkring på gatan, helt otroligt.)
oj, vi är nästan kompisar.
jag tror att de syftar på utsläppet, där du anser att man ska ha en lastbil med hela klassen.
har ingen aning hur jag (vi) ska ha det, känns lite kliché med en lastbil, men finns nog inte så mycket att välja på om hela klassen ska i =/ (14 pers)
några förslag?
3 Guest(s)