September 28, 2003
Öwall wrote: [quote=PaiN][quote=coalan]Själv tänker jag dra iväg med en sån här (bild) kanske i någon annan färg
weeespect, så kan du ha din crew hängades på flaket. .)
När ska man åka bil på studenten?
1. Ingen tid före utgången.
2. Efteråt är det lastbil med kompisarna.
3. Sen är man nog så rund under fötterna att man inte bör komma i närheten av bilen.
4. Dagen efter känns lite halvtaskigt att glida runt och hest skrika "Jag har tagit studenten!".
(BTW Jag har sett Öwall IRL, jag rullade omkring i borås och vipps såg jag varelsen studsa omkring på gatan, helt otroligt.)
oj, vi är nästan kompisar.
jag tror att de syftar på utsläppet, där du anser att man ska ha en lastbil med hela klassen.
har ingen aning hur jag (vi) ska ha det, känns lite kliché med en lastbil, men finns nog inte så mycket att välja på om hela klassen ska i =/ (14 pers)
några förslag?
ni kan spraya t ex hp 3 eller vad er klass heter på olika bilar så carpoolar ni (åker efter varandra) och tar på er skarfsar (rags) med en viss färg t ex ljusrosa eller whatever 🙄 😀
March 1, 2004
Gueno wrote: Bilen
Jäklar, klocka å grejer 😀
November 26, 2002
fastbullit wrote: ni kan spraya t ex hp 3 eller vad er klass heter på olika bilar så carpoolar ni (åker efter varandra) och tar på er skarfsar (rags) med en viss färg t ex ljusrosa eller whatever 🙄 😀
tänkte mig snarare förslag på fordon som rymmer 14 pers som inte är en lastbil
vänta nu.. hp? handelsprogrammet? skärpning nu.. =/
February 12, 2003
Öwall wrote: [quote=fastbullit]ni kan spraya t ex hp 3 eller vad er klass heter på olika bilar så carpoolar ni (åker efter varandra) och tar på er skarfsar (rags) med en viss färg t ex ljusrosa eller whatever 🙄 😀
tänkte mig snarare förslag på fordon som rymmer 14 pers som inte är en lastbil
vänta nu.. hp? handelsprogrammet? skärpning nu.. =/
Ta 7 tandemcyklar.....du lär ju vara poppis resten av ditt liv sen.....
November 26, 2002
fastbullit wrote: [quote=Öwall]vänta nu.. hp? handelsprogrammet? skärpning nu.. =/
jag visste inte vilket program du går. Du kanske går Natur det var bara ett exempel alltså ingen förolämpning 😛
natur? =(
heheh, fortsätt gissa, fast välj inga dummelinjer eller linjer på rivalskolan =)
September 28, 2003
Öwall wrote: [quote=fastbullit][quote=Öwall]vänta nu.. hp? handelsprogrammet? skärpning nu.. =/
jag visste inte vilket program du går. Du kanske går Natur det var bara ett exempel alltså ingen förolämpning 😛
natur? =(
heheh, fortsätt gissa, fast välj inga dummelinjer eller linjer på rivalskolan =)
Grrr...jag har inte gissat något än men men *börjar gräva på nhu* 🙂 EDIT: bah det tog en minut "användarpresentationer" var en riktigt bra kategori 😀 EDIT IGEN: ååh just ja glömde hrm teknikprogrammet 8)
June 3, 2001
MrWeizel wrote: [quote=Gueno]Visst phett utrustad. 🙄
I sommar ska jag ta en bild jag har sett fram emot hela vintern.. 7500RPM+. [Image Can Not Be Found]
Och sedan kan du ta en bild som visar hur det ser ut när motorhuven blivit penetrerad av en kolv 😉
Nänänä.. Chevy + Volvo = idiotsäkert. 8)
January 28, 2003
Gueno wrote: [quote=MrWeizel][quote=Gueno]Visst phett utrustad. 🙄
I sommar ska jag ta en bild jag har sett fram emot hela vintern.. 7500RPM+. [Image Can Not Be Found]
Och sedan kan du ta en bild som visar hur det ser ut när motorhuven blivit penetrerad av en kolv 😉
Nänänä.. Chevy + Volvo = idiotsäkert. 8)
Då kommer du inte ens in i den va? [Image Can Not Be Found]
1 Guest(s)