April 1, 2003
min mobil har freakat ut...en sony ericsson t68i..
den skickar sms till folk på min lista...tomma sms..när jag ligger o sover..
o den ringer upp folk på listan också..åter igen när jag inte ens avnänder telefonen...
o när folk ibland ringer tillbaka...så kommer telefonsvararmeddelandet upp..fast mobilen är påslagen....
freakat...hade 70 kr på den...nu e de borta..... 🙄 börjar bli rädd för dagens teknik
(btw, har bytt telefon nu)
May 17, 2002
argh..
undra ifall jag har fått någon sådan efter mig, jag får en massa tomma sms från en okänt mobilnummer.. Mitt rekord på en dag är 11st, igår fick jag 3.
Tycker att du skall maila SE och klaga på att den skickar sms av sig själv, nog för att garantin kanske har gått ut men...
February 10, 2004
hehe mysko mobil... hade nått liknande då mobilen ringde upp ett speciellt nr. å sen efter typ 1vecka så var abonemanget spärrat.. hehe fattade inte ett jota men jag skickade tillbaka sim-kortet å mobilen till varsin tillverkare å sen funkade det... fattade inte vad det var men.. konstigt vare iaf 😛
March 20, 2003
Json_81 wrote: Ja, kontakta dem eller affären där du köpte den. En mjukvaruuppdatering borde de ju kunna bjussa på, det kanske löser problemet.
Affärer brukar inte göra det, och Ericsson anser sig stå över Svenks lag och lämnar _aldrig_ 2års reklamationsrätt om det inte har varit fel på telefonen under det första året.
May 1, 2003
http://www.engstromtele.com/index2.htm
De kanske kan hjälpa dig...
1 Guest(s)