March 2, 2005
Vilken skräckfigur gillar du mest, eller gör bättre filmer, eller nåt.. själv tycker jag freddy är den häftigare, för att:
1.han är inte som jason, seg som ett bowlingklot men hinner ändå ikapp en maraton-löpare på 20 km avstånd...
2.han pratar
3.han har en "image" eller vad det heter, jason är ju bara tyst och stel...
😀
Min favorit är ingen av dessa, jag röstar på Linda Rosing i stället..
Hon kan också prata, men vem faen bryr sej om det.
😕
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 28, 2004
Jeefy wrote: Dem är lika balla båda 2 😀
De
Skräckfilmsexperten Lodis här har alltid rätt.
Freddy > Jason mer detaljer om detta behövs ej. Dock om man ser det ur rollfigur så är Jigsaw (Tobbin Bell) från Saw helt överlägsen alla andra. Mer genomtänkt och perfekt mördare finns inte. 😀
October 23, 2004
Jigsaw 🙂
Coolaste någonsin.
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
January 8, 2005
Mean Machine wrote: Ehr, vilka är Freddy och Jason? o_O
Själv diggar jag dock Vinnie Jones.
haha stackars mean machine, han har lyckats missa dom sämsta B films skräckisarna någonsin 😉
freddy krueger i elmstreet filmerna
men är det freddy vs kreuger filmen du tänker på så är jason grymmare där 😉
Mean Machine wrote: Well, ledsen pojkar, jag har missat nånting. Så jag säger ingenting. 🙂
Näe, lita på mej, det har du inte..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 7, 2001
Freddie är väl den man är uppväxt med.
Men inget slår Rumpelstiltskin
August 28, 2004
dree wrote: Freddie är väl den man är uppväxt med.
User Rating: 3.0/10
Verkar onekligen bra. 🙄
August 7, 2001
Lodisen wrote: [quote=dree]Freddie är väl den man är uppväxt med.
User Rating: 3.0/10
Verkar onekligen bra. 🙄
Du ska se specialeffekterna! 😀
2 Guest(s)