August 11, 2005
Lodisen wrote: [quote=Jeefy]Dem är lika balla båda 2 😀
De
Skräckfilmsexperten Lodis här har alltid rätt.
Freddy > Jason mer detaljer om detta behövs ej. Dock om man ser det ur rollfigur så är Jigsaw (Tobbin Bell) från Saw helt överlägsen alla andra. Mer genomtänkt och perfekt mördare finns inte. 😀
Måste påpeka att Jigsaw aldrig mördade någon... han gav dem... ett val 😀
Den som dock spräcker alla andra skräckfigurer är med lätthet Aliens, fast de kanske inte är såna som trådskaparen hae tänkt sig...
August 28, 2004
csm101 wrote: [quote=Lodisen][quote=Jeefy]Dem är lika balla båda 2 😀
De
Freddy > Jason mer detaljer om detta behövs ej. Dock om man ser det ur rollfigur så är Jigsaw (Tobbin Bell) från Saw helt överlägsen alla andra. Mer genomtänkt och perfekt mördare finns inte. 😀
Den som dock spräcker alla andra skräckfigurer är med lätthet Aliens, fast de kanske inte är såna som trådskaparen hae tänkt sig...
Jaså, den stackaren som låg på golvet och blev mördad av tjejen med "käftslitaren" som han hade drogat. Dessutom om han planerar det har han varit delaktig i mordet.
August 11, 2005
Lodisen wrote: [quote=csm101][quote=Lodisen][quote=Jeefy]Dem är lika balla båda 2 😀
De
Jaså, den stackaren som låg på golvet och blev mördad av tjejen med "käftslitaren" som han hade drogat. Dessutom om han planerar det har han varit delaktig i mordet.
Ja, men han levde ju fortfarande när hon tjejen med käftgrejjen slet upp hennes mage ju. Det är ju det som är hela poängen med filmen, den vi tycker är mördare mördar egentligen ingen. Men han är definitivt delaktigt i mordet men själva mördandet gör någon annan.
October 10, 2004
January 9, 2005
Lodisen wrote: [quote=Jonas H]Jason
Annars tycker jag att Baby, Otis och Captain Spaulding var rätt grymma i The Devil's Rejects
Baby och Otis, låter som House of 1000 corpses.
Alldeles riktigt, The Devil's Rejects är "uppföljaren"
http://www.imdb.com/title/tt0395584/
August 28, 2004
Jonas H wrote: [quote=Lodisen][quote=Jonas H]Jason
Annars tycker jag att Baby, Otis och Captain Spaulding var rätt grymma i The Devil's Rejects
Oh, den har jag missat. Måste se den. Tackar för tipset. 😀
January 9, 2005
Lodisen wrote: [quote=Jonas H][quote=Lodisen][quote=Jonas H]Jason
Nemas 😀
Blev själv riktigt glatt överaskad då jag såg den, Mycket bättre skådespel och tja, bättre på alla sätt 😛 Rekomenderas starkt (även om man inte gillar ettan)
August 7, 2001
Jonas H wrote: [quote=Lodisen][quote=Jonas H][quote=Lodisen][quote=Jonas H]Jason
Nemas 😀
Blev själv riktigt glatt överaskad då jag såg den, Mycket bättre skådespel och tja, bättre på alla sätt 😛 Rekomenderas starkt (även om man inte gillar ettan)
Danny Trejo är med så den kan inte vara något annat än bra.
2 Guest(s)