January 15, 2002
Sardaukar wrote: [quote=Urax][quote=HELIX]Jag har ingen aning om någonting faktiskt.. Förutom att jag kunde springa 60m under 10 sekunder i fyran 😉
att man skulle bli påminnd om det 🙁 ,,, va jätteledsen över att jag sprang 60 meter på 14-15 sekunder då 😡
10 blankt var mitt rekord 😛
Mitt var 9 blankt, men det var iof i 6an
December 5, 2001
Jontez wrote: [quote=Sardaukar][quote=Urax][quote=HELIX]Jag har ingen aning om någonting faktiskt.. Förutom att jag kunde springa 60m under 10 sekunder i fyran 😉
att man skulle bli påminnd om det 🙁 ,,, va jätteledsen över att jag sprang 60 meter på 14-15 sekunder då 😡
10 blankt var mitt rekord 😛
Mitt var 9 blankt, men det var iof i 6an
Jag sprang på 10 när jag gick i 3:an eller 4:an tror jag. Hursomhelst gjorde jag 3,64 i längd när jag gick i 3:an, var rätt så nöjd då 😀
July 13, 2002
Wow... enda ja kan komma ihåg är att ja var snabbast på 500m hela 4:an och 5:an (var utomlands 6:an) och i 7:an så hade det blitt sämre 😀
Idag har jag faktiskt ingen aning om hur snabbt ja springer. Var väl okej under högstadiet men kommer inte, tog MVG på alla korta distanser + skridskor och orientering (inte pga. min kondition utan för att ja är en jäkel på att läsa kartor ;)) men vg på alla längre distanser.
July 3, 2003
Dehman wrote: Hehe skulle varit kul om alla dator/datanördar kunde skrivit in sina personbästa för respektive grenar. 😀
100meter
400meter
800meter
1500meter
Längdhopp
Kula
Höjdhopp
:bgrin:Kommer inte på fler för tillfället.
100m: 10.44s 8) (i skolsammanhang iofs...(med allt det innebär :/))
400m, 800m, 1500m: jaadå... är ju inte den uthålliga typen om vi säger så... 🙄
Längdhopp: 5,84m
Kula: hmmm, var det 13 meter nånting(?) har för mig det... 🙂
Höjdhopp: 1,25m
July 3, 2003
cadaver wrote: 100m på 10.44?? Är du verkligen säker Iskall?
Det är snabbare än världens snabbaste dam, samt att den tiden är i paritet med de allra bästa kortdistanslöparna i världen.
som jag skrev i mitt meddelande så var det i skolsammanhang - manuell tidtagning... 🙄 Dock så var jag faktiskt den snabbaste på skolan, men som sagt - manuell tidtagning...
December 15, 2002
cadaver wrote: 100m på 10.44?? Är du verkligen säker Iskall?
Det är snabbare än världens snabbaste dam, samt att den tiden är i paritet med de allra bästa kortdistanslöparna i världen.
typ sverige-bästa 🙂
Jaja, manuell tidtagning var det ja 🙄
Just det! Jag har stött något på 11m med kula
December 15, 2002
Iskall wrote: [quote=cadaver]100m på 10.44?? Är du verkligen säker Iskall?
som jag skrev i mitt meddelande så var det i skolsammanhang - manuell tidtagning... 🙄 Dock så var jag faktiskt den snabbaste på skolan, men som sagt - manuell tidtagning...
hehe Iskall, du verkar vara ganska lik mig när det gäller idrott. Explosiv fast kass på långdistans 🙂 Jag har skitkass kondis fast jag lirar boll
July 3, 2003
Extatic wrote: [quote=Iskall][quote=cadaver]100m på 10.44?? Är du verkligen säker Iskall?
hehe Iskall, du verkar vara ganska lik mig när det gäller idrott. Explosiv fast kass på långdistans 🙂 Jag har skitkass kondis fast jag lirar boll
tjaa, man kanske skulle ha satsat på att träna friidrott så kanske man had kunnat vara rätt bra idag... 😀
hehe, ja lirar man boll så känner man inte nån trötthet, men att bara springa och springa bara för att just springa det är inte min melodi...! 🙄 :bgrin:
2 Guest(s)