November 4, 2001
Ska dom "Tillåta" trimmning ska det vara som i USA med alkohol och bilkörning.
Man måste ha 0.9-1 promille för att bli tagen av snuten för rattfylla. Om du däremot skulle skada någon med din bil (även under dessa mängder säg 0.5) så kan du räkna med riktiga straff....
Visst låt ungarna trimma mopparna med gör dom ila någon så ska dom fan sättas i sveriges jävligaste fängelse UTAN brallor
March 10, 2003
Sjuka är att kör du med trimmad moped och farbror blå tar dig är det mindre straff, än om
du kör olovligt med en lätt motorcykel. Även om t.ex. mopeden av någon
orsak skulle vara snabbare än motorcykeln.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
February 12, 2003
Ctrl wrote: Sjuka är att kör du med trimmad moped och farbror blå tar dig är det mindre straff, än om
du kör olovligt med en lätt motorcykel. Även om t.ex. mopeden av någon
orsak skulle vara snabbare än motorcykeln.
Det är det som jag funderat på, men jag fick inte för farsan...:)
Mamma får jag göra vad jag vill för.
Men till nästa höst fyller jag 16, så då blir det en lätt mc iaf.
February 12, 2003
Jag ser ett samband mellan ColiC's:
"Va lugn, dom kommer inte att finnas länge, natural selection kallas det, de smartaste överlever medans folk på trimmade mopeder smetar ut hjärnan på asfalten tillslut."
Och ocz's:
"Fan vad najs... Dom flesta mopparna på vårt landställe går iofs redan i över 70km/h! Riktigt sköna att köra... "
Tror det är ocz som kommer ligga på asfalten utan så mycket som ett öga till slut.
March 14, 2004
Mean Machine wrote: Jag ser ett samband mellan ColiC's:
"Va lugn, dom kommer inte att finnas länge, natural selection kallas det, de smartaste överlever medans folk på trimmade mopeder smetar ut hjärnan på asfalten tillslut."
Och ocz's:
"Fan vad najs... Dom flesta mopparna på vårt landställe går iofs redan i över 70km/h! Riktigt sköna att köra... "
Tror det är ocz som kommer ligga på asfalten utan så mycket som ett öga till slut.
HAHAHAH... Man kan köra en trimmad moped och köra i 50 ändå. Bara för att den är trimmad så betyder det inte betyda att man måste köra toppfart hela tiden?
Jag vill helst ha en crossmoppe som har grymt acc, sedan kan det gärna stoppa vid 60...
February 12, 2003
ocz wrote: [quote=Mean Machine]Jag ser ett samband mellan ColiC's:
Och ocz's:
HAHAHAH... Man kan köra en trimmad moped och köra i 50 ändå. Bara för att den är trimmad så betyder det inte betyda att man måste köra toppfart hela tiden?
Jag vill helst ha en crossmoppe som har grymt acc, sedan kan det gärna stoppa vid 60...
You know..? Har du åkt cross nån gång... Om du gör det i en viss utsträckning innan du får ett erbjudande av dina föräldrar (eftersom förmodligen de pröjsar kalaset) kommer du helt enkelt inte tycka att det är kul, och därigenom besparar du dina föräldrar en massa skit.
För i en cross (från 85cc och uppår) har du ACC, akta bakskärmarna bara...;)
3 Guest(s)