August 22, 2001
Gissa om jag har turen på min sida! Igår glömde jag mina två nyinköpta cykellysen på hallbyrån hemma och råkade naturligtvis möta en polisbuss på fel sida av vägen dessutom. De tittade lite förargat men stoppade mig inte som tur var, de var väl oense om vad de skulle välja att ta mig för
Idag promenerade jag min vanliga milrunda och var just utanför mitt hus i parken.. trött å svettig struntade jag i rödljuset för att komma rakt i famnen på TRE POLISER som stod på andra sidan övergångsstället och haffade, just det, cykellyse-fuskare!!! Helt otroligt.. den ena tittade upp men kunde väl inte avgöra om jag gått när det var rött eller grönt... gissa om jag hade hjärtat i halsgropen. Nu får jag skärpa mig, mer tur kan man inte ha samma vecka! ~Sayonara~
June 17, 2001
On , wrote:
LOL, sorry.
Jag vet i f*n vad jag gör just nu. Jag är nog för dum för detta forumet.
INGA KOMENTARER PÅ DETTA ERKÄNNANDE
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
Jag tror att Vanillaice körde sin "ta kort på mig pose"
Den hon postade för ett bra tag sen. Det är därför dom släppte quinnan direkt
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
February 11, 2001
On 2001-11-21 19:55, Vaniljflickan wrote:
Gissa om jag har turen på min sida! Igår glömde jag mina två nyinköpta cykellysen på hallbyrån hemma och råkade naturligtvis möta en polisbuss på fel sida av vägen dessutom. De tittade lite förargat men stoppade mig inte som tur var, de var väl oense om vad de skulle välja att ta mig förIdag promenerade jag min vanliga milrunda och var just utanför mitt hus i parken.. trött å svettig struntade jag i rödljuset för att komma rakt i famnen på TRE POLISER som stod på andra sidan övergångsstället och haffade, just det, cykellyse-fuskare!!! Helt otroligt.. den ena tittade upp men kunde väl inte avgöra om jag gått när det var rött eller grönt... gissa om jag hade hjärtat i halsgropen. Nu får jag skärpa mig, mer tur kan man inte ha samma vecka! ~Sayonara~
De hade nog tankar på att ge dig ett rejält straff med..
August 22, 2001
blöhö till alla... ni kan skriva hur coolt ni vill... vad jag böjer mig efter får ni ändå aldrig veta :heart:
Edit: Glömde att killar lättare förstår bilder än text, därav hjärtat!
[ Detta Inlägg ändrades av: Vaniljflickan den 2001-11-22 00:59 ]
September 12, 2001
On 2001-11-22 00:57, Vaniljflickan wrote:
blöhö till alla... ni kan skriva hur coolt ni vill... vad jag böjer mig efter får ni ändå aldrig veta :heart:Edit: Glömde att killar lättare förstår bilder än text, därav hjärtat!
"Det gäller inte att hitta någon att gå till sängs med, utan att vakna upp med"[ Detta Inlägg ändrades av: Vaniljflickan den 2001-11-22 00:59 ]
Hahaha..bilder..var då? *ser sig om* mera bilder om man får be..
Nåja ärligt talat så är du onekligen mkt omtyckt här..fast det vet du ju redan :heart:
2 Guest(s)