November 13, 2001
On 2001-11-22 12:54, chrippaz wrote:
Vem FAN bryr sig om cykellyse???
Skulle polisen säga något om det tror jag nog att man kan cykla ifrån en polisbil dom kan ju fan inte åka på stigar i skogen eller trotoarer inne i stan! Kommer aldrig att bry mig om sånt skit!!!
Du har ju uppenbarligen inte körkort, det värsta som finns är ju cyklister, man är livrädd för att dom ska komma susande i full mot enkelriktat i varje korsning. Det är ju inte så förbannat skoj att behöva skrapa cyklister från grillen när man kommer hem. (Man ska kramas i trafiken:) )
August 13, 2001
LÄste i Freeze där det stog om saker man inte skall säga när man blir stoppad av polisen...
"How long is this going to take? your wife is expecting me"
"You know what? I was going to be a cop, but i decided to finish highschool instead"
"I thought you had to be in relatively good physical kondition to be a police officer"
"Yeah, you can se my license and registration, officer, but could you hold my bear for a minute?"
OSV.....
September 14, 2001
On 2001-11-21 19:55, Vaniljflickan wrote:
Gissa om jag har turen på min sida! Igår glömde jag mina två nyinköpta cykellysen på hallbyrån hemma och råkade naturligtvis möta en polisbuss på fel sida av vägen dessutom. De tittade lite förargat men stoppade mig inte som tur var, de var väl oense om vad de skulle välja att ta mig förIdag promenerade jag min vanliga milrunda och var just utanför mitt hus i parken.. trött å svettig struntade jag i rödljuset för att komma rakt i famnen på TRE POLISER som stod på andra sidan övergångsstället och haffade, just det, cykellyse-fuskare!!! Helt otroligt.. den ena tittade upp men kunde väl inte avgöra om jag gått när det var rött eller grönt... gissa om jag hade hjärtat i halsgropen. Nu får jag skärpa mig, mer tur kan man inte ha samma vecka! ~Sayonara~
Då kan jag medela dig att det inte är olagligt att gå mot rött längre...
1 Guest(s)