March 13, 2004
Underbart!
Frölunda är så jävla värda detta!
Dom har storspelat hela säsongen och ägde i seriespelet. sen har dom inte fått stryk 2 matcher i rad på hela säsongen. det säger väl en hel del.
henke lundqvist har slått rekord efter rekord, de senaste var att han som enda målvakt hållt nollan i 6(!) matcher i slutspelet.
Detta är nog elitseriens bästa lag genom tiderna.
riktigt stort att vinna denna säsong då det är den lätt bästa säsongen genom tiderna, aldrig förr har vi sett en livligare serie med så många nhl-spelare.
December 5, 2001
Sortima wrote: Är har alltid varit och kommer alltid att vara en trogen Färjestads supporter. En fin banderoll vi har i klacken lyder För Evigt Trogen det är mer än vad man kan säga om vissa andra supporters.
Mmm...men gäller det alltid i alla lägen, oavsett vilken division man än spelar i?
Laget i mitt hjärta spelar i div.3 och jag går på alla hemmamatcher och hejar fram mitt lag. Kvalet till div.2 sket sig i år men det är bara att ta nya tag 🙂
September 12, 2001
Extatic wrote: så j**la gött att dom vann, det var så välförtjänt det kunde bli 😀
Nu är det blåvitts tur att ta hem guldet så är dubbeln fullbordad 😉
Vaddå dubbeln ?
Det blev ju en trippel för sjutton!
http://www.aftonbladet.se/vss/.....69,00.html
Jäkligt starkt.
May 1, 2003
Spinnjonte wrote: Ett gäng fittor som inte står upp......
Var ju för tusan det de gjorde, stod upp mot svinen i Färjestad.
Skillnaden mellan Frölunda och Färjestad är att Frölunda spelar tufft, vilket deffinitivt inte Färjestad gör, de spelar fegt och fult.
Var där igår, så UNDERBART 😀
December 15, 2002
skiroy wrote: [quote=Extatic]så j**la gött att dom vann, det var så välförtjänt det kunde bli 😀
Nu är det blåvitts tur att ta hem guldet så är dubbeln fullbordad 😉
Vaddå dubbeln ?
Det blev ju en trippel för sjutton!
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,630169,00.html
Jäkligt starkt.
du missförstod mig jag menade att eftersom jag håller på blåvitt och frölunda så räknar jag det som en dubbel ifall blåvitt också plockar hem SM-guldet i höst.
3 Guest(s)