August 5, 2002
Äter inte heller frukost. Folk säger att det är nödvändigt och nyttigt... Bah! Klarar mig hur bra som helst utan... Äter oftast inte förän vid 3-4 tiden när jag går i skolan, sen en gång på kvällen, räcker gott och väl... Om jag nån gång skulle få för mig att äta frukost blir jag så saaaatans hungrig hela dagen, o det är mest jobbit. En kopp kaffe på morgonen o dagen e fixad!
May 10, 2002
nu kanske någon förslagit det här redan men det är smart, fixa till frukosten kvällen före typ mackor och sen stoppar man det i en påse och har i kylen över natten. Det är ju att bre mackor och hyvla osten som är jobbigt :p perfekt när man gör kvällsfikat så gör man bara några extra
May 19, 2003
abishai wrote: nu kanske någon förslagit det här redan men det är smart, fixa till frukosten kvällen före typ mackor och sen stoppar man det i en påse och har i kylen över natten. Det är ju att bre mackor och hyvla osten som är jobbigt :p perfekt när man gör kvällsfikat så gör man bara några extra
Jo det är sant, är ju faktiskt ganska jobbigt att plocka fram och göra iordning innan man vaknat ordentligt. Men skulle aldrig få i mig mer än en macka iaf, så mixer + diverse nyttiga och onyttiga saker får nog duga. Hoppas jag.
July 10, 2003
Vissa dagar har jag samma problem, man är småhungrig men har ingen aptit alls. Men som tur är går det ju köpa fika och mackor i skolan. Annars tvingar jag i mig en macka, sällan jag ställer in frukosten, en macka går alltid ner. 🙂 Variera pålägg annars, det är bra med förändring. 😉
April 18, 2003
Izomatic wrote: Äter inte heller frukost. Folk säger att det är nödvändigt och nyttigt... Bah! Klarar mig hur bra som helst utan... Äter oftast inte förän vid 3-4 tiden när jag går i skolan, sen en gång på kvällen, räcker gott och väl... Om jag nån gång skulle få för mig att äta frukost blir jag så saaaatans hungrig hela dagen, o det är mest jobbit. En kopp kaffe på morgonen o dagen e fixad!
Hoppas du inte tränar allt för hårt när du har en sån diet, låter lite destruktivt 🙂
Finns inget bättre än havregrynsgröt till frukost under cykelsäsongen, utan den orkar man ju ingenting under passen. Gärna pastamiddag dan före en längre sväng, +3timmar.
Nu under dom ca 4 snöiga månaderna så cyklar man inte lika mycket och står gärna över havregrynsgröten dock så det inte blir så enformigt.
3 Guest(s)