May 19, 2003
Pojo wrote: [quote=Urax]Ifall du inte kan äta frukost utan att vara uppe en timma innan så ser du till att gå upp en timma tidigare! :bgrin:
Exakt jag förstår inte problemet.
Varför skulle inte den tiden finnas?
Man måste inte stiga upp i sista minuten.
Börjar 8.30. Ska duscha och äta frukost. Är en mycket trött person, så vill isova så mycket jag kan, så skulle inte orka kliva upp tidigare. Kliver upp 7 nu, så då har jag en timme på mig att fixa mig (30min cykling till skolan).
February 16, 2004
Vamp wrote: [quote=Pojo][quote=Urax]Ifall du inte kan äta frukost utan att vara uppe en timma innan så ser du till att gå upp en timma tidigare! :bgrin:
Exakt jag förstår inte problemet.
Varför skulle inte den tiden finnas?
Man måste inte stiga upp i sista minuten.
Börjar 8.30. Ska duscha och äta frukost. Är en mycket trött person, så vill isova så mycket jag kan, så skulle inte orka kliva upp tidigare. Kliver upp 7 nu, så då har jag en timme på mig att fixa mig (30min cykling till skolan).
Alla kan stiga upp tidigare trött är bara nåt man inbillar sig annars gå och lägg dig tidigare.
May 10, 2002
boogey wrote: [quote=abishai][quote=boogey]Fil och müsli med skivad banan
det var länge sen, jävligt gott är det ju :bgrin:
hmmm...
Måste jag ju testa det bara för att du sa det.
Att jag inte har tänkt på att kombinera mina två favoriter tidigare. :-k
vill man göra sig lite onyttig är sylt i det tillsammans t.o.m ännu godare 8)
December 5, 2002
Pim_ wrote: banan, ägg, mjölk, socker....mixa med handmixer
mums
Hehe provade göra en sån efter middagen innan jag skulle träna igår...
Blev 7 DL av det, efter en halvliter klarade jag inte att dricka mer
Jag rekommenderar att sila den en gång innan man dricker den om man har lätt för att spy, banan-fröna eller vad det var är rätt otrevliga.(Klumpar i saker man dricker sätter igång mina kräkreflexer)
EDIT: tog dock inget socker men jag tyckte det blev väldigt sött ändå. Ganska likt milk-shake faktiskt.
June 23, 2002
Kan aldrig äta frukost när jag vaknat. Därför brukar jag käka frukost i skolan. Dricka och macka från cafeterian. Vore skönt att kunna käka hemma innan man drar till skolan visserligen. Men varken har tid eller kan, inte ett dugg hungrig när jag vaknat.
Så det brukar bli frukost i skolan som sagt.
Men du kan ju testa käka fil eller yoghurt med en eller två mackor till.
3 Guest(s)