July 27, 2002
http://www.aftonbladet.se/vss/.....95,00.html
Jävligt intressant faktiskt. :bok:
På mars kanske det fanns liv precis som här, och sen har planeten helt enkelt dött ut.
Precis som denna kanske gör om flera miljard-tals år.
Einstein sa att det finns två saker som är oändliga. Mänsklighetens dumhet och universum. Ja, Ogrebeast har det som signatur. Men får det inte bara därifrån.
Det är så mycket skit som händer och till slut smäller det några bomber och vi är Historia på några ögonblick.
Inom 100 år typ. Tror jag iaf. 😛
February 21, 2003
Callister wrote: Einstein sa att det finns två saker som är oändliga. Mänsklighetens dumhet och universum.
Jo Einstein har faktiskt ett annat berömt citat som berör detta du skrev
Callister wrote: Det är så mycket skit som händer och till slut smäller det några bomber och vi är Historia på några ögonblick.
"Jag vet inte med vilka vapen tredje världskriget kommer att utkämpas, men jag vet att fjärde världskriget kommer att utkämpas med stenar och käppar" /Einstein
June 20, 2002
DeDeath wrote: [quote=Steel]:cy:
Men kul om de hittar några organismer där i isen men mindre kul om de tar hit dem och de innehåller värsta mördarviruset.
Nu menar jag alltså virus för människan, inte datorn 🙄
Det hade ju varit fan så mycket värre om det va för datorn! 🙄
hemska tanke... :cy:
Förresten, har inte både Nasa och Esa tappat kontakten med robotarna de skickat iväg...??
December 7, 2003
boogey wrote: [quote=DeDeath][quote=Steel]:cy:
Men kul om de hittar några organismer där i isen men mindre kul om de tar hit dem och de innehåller värsta mördarviruset.
Förresten, har inte både Nasa och Esa tappat kontakten med robotarna de skickat iväg...??
hade dom? vart hörde du det? Länk?
January 23, 2002
DeDeath wrote: [quote=boogey][quote=DeDeath][quote=Steel]:cy:
NASA har ju kraschat en för nåt år sedan men deras andra som kör runt där nu funkar väl som den ska.
Den ESA skickade tappade de ju kontakten med så den har väl kraschat den med.
July 27, 2002
Det finns säkert flera roboter som försvunnit eller förstörts.
Är det inte såhär att om vi säger t.ex en robot nasa skicka för 20 år sen. Om den krockar så driver den ut i rymden.. långt åt helvete..
Så om kanske om några miljarder år träffar den på något eller någon. Och borde kunna se att denna inte är en metriot t.ex.. hmm avancerat tänkande när det är så stort.. :eye:
June 20, 2002
DeDeath wrote: [quote=boogey][quote=DeDeath][quote=Steel]:cy:
Bland annat står det i denna och länk om vattnet att det är sura miner hos Nasa som tappat kontakten med sin robot efter en lovande start...
Och Esa tappade ju kontakten med sin direkt vid landning tack vare att de sket i bromsraketer...
Får hoppas att Nasa lyckas bättre med nästa då...
February 21, 2003
Callister wrote: [quote=Twinsen]När jag ser nyheten på något annat ställe än Aftonbladet kanske jag tror på det.
Aftonbladet må vara lite skumma på internet.
Men det betyder inte att dom ljuger. De är ju trots allt Sveriges största tidning. Eller iaf andra.
Kommersiellaste också. Ljuger kanske dom inte gör, men förvränger sanningen, kan ju lika gärna vara kylvattnet på sonden som läckt och fryst.
1 Guest(s)