July 18, 2002
Jag skulle behöva låna / hyra ett FTP-utrymme av någon vänlig själ. Håller på med ett filmprojekt där jag behöver skicka filer ett antal gånger fram o tillbaka mellan mig och en person i sthlm. Filerna som skall skickas är rätt stora okomprimerade AVI-filer så det skulle vara bra med ett rätt stort utrymme, kanske 2 GB eller så. Perioden det handlar om är from nu fram till mitten av april eller så.
Eftersom filmproduktionen är i nollbudget-klassen så har vi inte så fett med stålar, men vi kan väl diskutera det där med eventuell pröjs om du hör av dig. Annars vore jag glad om någon ville stödja svensk nollbudgetfilm...
danke!
July 18, 2002
hehe... tycker du verkligen att jag är SÅ jobbigt kritisk här på NH ColiC? 😀 Jag kan bara inte låta bli att lägga mig i saker och ge kritik till höger och vänster... 🙂 (Jag är föresten kritiker till vardags då jag bla recenserar musik mm i en dagstidning) Men nej, jag håller faktiskt inte med dig om att rakning och mensskydd kan jämföras. Menstruation är rätt jobbigt utan skydd, medans skägg... ja va fan, det finns ju många skäggiga killar!
Jaja, jag ska inte ge mig in ytterligare i diskussionen, då blir man väl utfryst... hehe... Men du, jag har inte Bostream dessvärre så det går nog inte iallafall.
1 Guest(s)