January 17, 2002
Var på stan idag, i sörjan som skapats av de där jävla +graderna 🙁
Iaf så far jag omkring (i min rullstol för att fräsha upp era minnen), då jag plötsligt hör en groteskt förvriden version av min ringsignal (Monkey island theme), jag stoppar ner handen i fickan och upptäcker att hela skiten är fylld med snö! Kanten på fickan hade skrapat emot sidan på däcket och skyfflat in snö... Fickan var PACKAD med smältande sandblandad snö, och mitt i alltihopa låg min stackars mobil
Jag la den på tork i skolan, men den dog tillslut helt, hela skärmen var knas, för att inte tala om det inre. Jag tog ut kortet och bröt sönder mobilen i ren ilska 👿
Var bara och gå på banken och ta ut pengar till en ny... Hittade dock ingen jag ville ha, ska vänta tills dom nya ericsson nallarna kommer ut...
Jävla skit 🙁
August 7, 2003
Jag minns min fina lilla Nokia 8210 som jag dansade sönder på Docklands *snyfta* eller ja, det var så #¤¤%& varmt och jag blev så ¤##%¤ svettig så den dog helt enkelt av svetten (hade den i skjortfickan)
Jobbiga var mest alla födelsedagar och sånt man lagrat i mobil-minnet.
November 25, 2003
June 17, 2002
Callister wrote: [quote=DraGoN]hehe men du märker väl om det kommer upp snö eller? Måste ju höras me & märkas att det går tungt... ja ja trist när det händer sånt där skit...
får du för alltid sitta i rullstol nu eller?
Ja han har diabetes ( såklart )
Va fan har diabetes med rullstol att göra??? :wide:
1 Guest(s)