January 17, 2002
DraGoN wrote: hehe men du märker väl om det kommer upp snö eller? Måste ju höras me & märkas att det går tungt... ja ja trist när det händer sånt där skit...
får du för alltid sitta i rullstol nu eller?
Nej, det känns inte, det är ju så små mängder över lång tid 🙁
Nej, jag hoppas få mitt knä opererat snart, så allt som allt inkl träning kanske 2-3 år tills jag kan fungera någorlunda normalt igen.
May 22, 2001
CoLiC wrote:
Nej, det känns inte, det är ju så små mängder över lång tid 🙁
Nej, jag hoppas få mitt knä opererat snart, så allt som allt inkl träning kanske 2-3 år tills jag kan fungera någorlunda normalt igen.
Hoppas hoppas du får det snart då, trist & vänta på skitsjukhusen...
men att köra Rullstolrally är kul som faen inne på sjukhuset koridorer men inte så uppskattat av alla 😀
May 22, 2001
DiDi wrote: [quote=DraGoN]men att köra Rullstolrally är kul som faen inne på sjukhuset koridorer men inte så uppskattat av alla 😀
Av någon anledning tänker jag på Hipp Hipp 😉
vad tusan är hipp hipp????
nej jag var på sjukhuset Ryhov i Jönköping & körde rally mellan sjuksköterskor.....
February 21, 2003
DraGoN wrote: [quote=DiDi][quote=DraGoN]men att köra Rullstolrally är kul som faen inne på sjukhuset koridorer men inte så uppskattat av alla 😀
Av någon anledning tänker jag på Hipp Hipp 😉
vad tusan är hipp hipp????
Vet du inte vad HippHipp är??? :wide:
http://www.hipphipp.nu
January 17, 2002
macrus wrote: Har du ingen känsel eller?
Can't belive this.
Fixa en bild på den mittiturbrutna mobilen, vad var det för modell?
Jo, jag tog med de 1000 delarna hem förstår du... Det var en Nokia 5100, den skulle vara vattentålig, men jag antar att begrava den i smältande snö inte ingår i "tålig"...
Fickan tog inte i mitt ben förövrigt
1 Guest(s)