May 22, 2001
Ogrebeast wrote:
Vet du inte vad HippHipp är??? :wide:
http://www.hipphipp.nu
lät som ett hästprogram om hästar ju.. Sånt kollar jag inte på..
Men detta verkar ju vara ett humorprogram 😀
August 20, 2001
DraGoN wrote: [quote=Ogrebeast] Vet du inte vad HippHipp är??? :wide:
http://www.hipphipp.nu
lät som ett hästprogram om hästar ju.. Sånt kollar jag inte på..
Men detta verkar ju vara ett humorprogram 😀
Vad har du titta på för konstig fil? 🙂
September 13, 2002
Zyrus wrote: ja det fanns väl nåt program på 2an eller nåt förr som hette hipp hipp eller nå och handlade om hästar!?
jag trodde att de va nått hästprogg när ja hörde talas om de första gånge.. å tänkte, sån skit kollas de fan inte på
å ja.. jag har för mig att de fanns nå hästprogg som hette hipp hipp
September 12, 2001
heimdal wrote: [quote=Zyrus]ja det fanns väl nåt program på 2an eller nåt förr som hette hipp hipp eller nå och handlade om hästar!?
jag trodde att de va nått hästprogg när ja hörde talas om de första gånge.. å tänkte, sån skit kollas de fan inte på
På sätt och vis...programmet hette Hippo.
March 10, 2004
skiroy wrote: [quote=heimdal][quote=Zyrus]ja det fanns väl nåt program på 2an eller nåt förr som hette hipp hipp eller nå och handlade om hästar!?
Vet inte vad som är mest skrämmande, att det fins ett program om hästar eller att folk faktiskt vet vad det heter.
January 23, 2002
SerXes wrote: [quote=skiroy][quote=heimdal][quote=Zyrus]ja det fanns väl nåt program på 2an eller nåt förr som hette hipp hipp eller nå och handlade om hästar!?
Vet inte vad som är mest skrämmande, att det fins ett program om hästar eller att folk faktiskt vet vad det heter.
Ungefär så jag tänkte när jag såg att Skiroy svarade det.
Så nu kommer skidans rätta jag fram, hästapöjken från Piteå 😛
1 Guest(s)