June 17, 2001
För att kommentera bilen så undrar jag om man över huvud taget kommer in till själva "härligheten"!? WIGGER, testat?
Jag brukar ändå prova på det mesta, men jag måste nog säga att jag inte har det i detta fallet
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
Men hon är ju så pass stark så att om hon kniper till under akten så knippsar hon av allt du har som en avbitartång
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
August 21, 2001
Jag hade hellre tagit den tjocka... OCH Jag kan förklara varför..
Sexuellt hade jag defenitivt undvikit dem båda,den lite större för att hon nog är en aning just för stor.. Men den lite mindre för att hon är en sådan som tränar 7-12 ggr i veckan.. hon spenderar dagarna på gymmet med sina polare.. förmodligen är de på gymmet de enda som betyder någonting för henne.. Och det ingår säkert i trräningspasset att bli lite påsatt i duschen efteråt.. jag litar defenetivt inte på sådana ... sånna .. t r ä n i n g s m ä n n i s k o r.. . nä se då det positiva med modell större.. en sådan har säkert en oehörd aptit.. och har nog haft det en längre tid vilken är ettgott tecken på att hon tycker om den maten hon lagar.. Plus att hon lagar nog mat i stora mängder och ofta.. så det finns alltid nylagad mat på bordet när du kommer hem.. och så länge du accepterar det så är hon nog glad.. Visst tillkommer det andra problem, så som förstärkta stolar, sängar golv .. men den räkningen lämnar man ju till hennes farsa... Så valet är enkelt... Jag väljer en varm god måltid hos en lycklig tjej framför en flaska proteindryck ihop med egotrippad fåfäng f-ns brud..
Tack för mig..
Fast detta var ju bara om man var tvungen att välja mellan de ovanstående kvinnorna.. de på bilderna alltså.. tänkte bara göra det klart..
Have a najs dej!
July 21, 2001
On 2001-12-11 07:09, Tjoppen wrote:
On 2001-12-11 00:20, Way2SloW wrote:
DONKEN = skethuset
DONKAN = Mc DonalsPfff...
Donken ska d' va!
DONKEN, DONKEN, DONKEN!!!
Så du äter på skethuset? Det var det jävligaste!
Själv är Burger King bättre om man skall käka snabbmat!
August 17, 2001
On 2001-12-11 12:41, Way2SloW wrote:
On 2001-12-11 07:09, Tjoppen wrote:
On 2001-12-11 00:20, Way2SloW wrote:
DONKEN = skethuset
DONKAN = Mc DonalsPfff...
Donken ska d' va!
DONKEN, DONKEN, DONKEN!!!
Så du äter på skethuset? Det var det jävligaste!
Själv är Burger King bättre om man skall käka snabbmat!
LOOOL @ tjoppen!!!! men han har juh varit i kiss o bajs åldern tills i slutet på 9:an...och han har haft en massa "blöööörk" för sig... T&M var hans favoriter...¤BLĤ
2 Guest(s)