Fulaste ordet?|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Fulaste ordet?
kORRELITO
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 639
sp_UserOfflineSmall Offline
875602
April 19, 2005 - 6:14 pm
sp_Permalink sp_Print

OST !

Fia.B
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 568
875640
April 19, 2005 - 6:59 pm
sp_Permalink sp_Print

Ja 'lol' är jävligt irriterande, men om man inte räknar det som ett riktigt ord så måste nog 'smatt' vara det fulaste och meningslösaste ordet som finns.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
875645
April 19, 2005 - 7:06 pm
sp_Permalink sp_Print

Typ typ..
Och jag vet, jag missbrukar det ordet..

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

denstore
Member
Medlem
Forum Posts: 7128
875651
April 19, 2005 - 7:13 pm
sp_Permalink sp_Print

H o r a.
Jag hatar att folk använder det ordet så jäkla lättvindigt. Man får lust att fråga den som använder det om kvinnor i sin omgivning brukar kalla sin morsa det också......

RobinR
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 738
875656
April 19, 2005 - 7:15 pm
sp_Permalink sp_Print

Sardaukar wrote: Stör mig på folk som skriver "lol" jämt och ständigt.

agree

Nicklasson
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1131
875657
April 19, 2005 - 7:16 pm
sp_Permalink sp_Print

allt som kommer ut käfften på en skåning och stockholmare (samt alla från gnällbältet så som örebro)

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
875660
April 19, 2005 - 7:22 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: H o r a.
Jag hatar att folk använder det ordet så jäkla lättvindigt. Man får lust att fråga den som använder det om kvinnor i sin omgivning brukar kalla sin morsa det också......

Ordet är väl inte så vackert..
Men visst är det tur för vissa att yrkesgruppen finns..

wink

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Dehman
Member
Medlem
Forum Posts: 7340
875661
April 19, 2005 - 7:24 pm
sp_Permalink sp_Print

Gueno wrote: saab

Det är en förkortning. :bok:

PolarIce
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1442
875670
April 19, 2005 - 7:41 pm
sp_Permalink sp_Print

När det inte finns något annat på tvn, och "råkar" se på någon talkshow...:)
"You know what im talking about"

denstore
Member
Medlem
875678
April 19, 2005 - 7:54 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: [quote=denstore]H o r a.

wink

Allvarligt talat tror jag inte att det är tur för någon att det finns prostitution. Myten om den glada horan är just det, en myt.

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
875679
April 19, 2005 - 7:54 pm
sp_Permalink sp_Print

Dehman wrote: [quote=Gueno]saab

Det är en förkortning. :bok:

Va du var petig då. 😛

Svenska Aeroplan Akticbelaget B
Är du nöjd nuda?

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
875684
April 19, 2005 - 7:58 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=ilg@dd][quote=denstore]H o r a.

wink

Allvarligt talat tror jag inte att det är tur för någon att det finns prostitution. Myten om den glada horan är just det, en myt.

Jag ser inte att jag skulle ha påstått att det finns glada horor..
Jag tänkte snarare på "torskarna"..

denstore
Member
Medlem
875685
April 19, 2005 - 8:02 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote:
Jag ser inte att jag skulle ha påstått att det finns glada horor..

Fast jag undrar hur kul det är att känna sig tvungen att betala för sex?
Visst, det finns vissa som hävdar att det är förlösande, p.g.a. att det inte finns nåra förväntningar, och att kravlösheten är något positivt. Dock så tror jag själv att det bara är en ursäkt för ett tragiskt beteende.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
875688
April 19, 2005 - 8:15 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=ilg@dd] Jag ser inte att jag skulle ha påstått att det finns glada horor..

Visst, det finns vissa som hävdar att det är förlösande, p.g.a. att det inte finns nåra förväntningar, och att kravlösheten är något positivt. Dock så tror jag själv att det bara är en ursäkt för ett tragiskt beteende.

Nu är du nog lite för mycket inne på det "politiskt korrekta"..
Såg nått på teve för ett tag sen, om en förvisso handikappad kille.
Men han verkade då vara väldigt nöjd och glad över att det fanns "glädjeflickor att tillgå. Det var även flera "horbesökare"med i programmet som uttryckte en belåtenhet att de fanns.
Nu var det iofs Danskar det programmet handlade om, men på den sexuella fronten med tillhörande behov tillåter jag mej tro att Svenskar och Danskar är tämligen lika.

*Edit*
Kan väl tillägga att detta skedde under ordnade former, men hälsokontrollerade flickor/damer, vilka även de var nöjda och belåtna med arrangemangen.

denstore
Member
Medlem
875690
April 19, 2005 - 8:18 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: [quote=denstore][quote=ilg@dd] Jag ser inte att jag skulle ha påstått att det finns glada horor..

Men han verkade då vara väldigt nöjd och glad över att det fanns "glädjeflickor att tillgå. Det var även flera "horbesökare"med i programmet som uttryckte en belåtenhet att de fanns.
Nu var det iofs Danskar det programmet handlade om, men på den sexuella fronten med tillhörande behov tillåter jag mej tro att Svenskar och Danskar är tämligen lika.

Det är väl en smakfråga. Jag tycker inte att det är ett jäkla dyft intressant. Dock tror jag att även den handikappade killen hade kunnat hittat kvinnan i sitt liv. Likaså alla andra torskar. Dock så finns det för många män som tycker det är besvärligt att behöva vara snälla och trevliga mot sina partners, och på det sättet komma åt lite sex. Är man en skitstövel, så är det ju klart enklare att betala en tusing....

Nicklasson
Kommer du hit ofta?
Medlem
875692
April 19, 2005 - 8:19 pm
sp_Permalink sp_Print

snacka om OT.. gick i från "fulaste ordet" till en samhällsdebatt om ett av världens äldsta yrke...

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
875696
April 19, 2005 - 8:23 pm
sp_Permalink sp_Print

Johan Nicklasson wrote: snacka om OT.. gick i från "fulaste ordet" till en samhällsdebatt om ett av världens äldsta yrke...

Hehe...men det är en del av tjusningen i allmänt.

Man ska kunna diskutera och kunna glida in på andra ämnen så länge debatterna förs på ett vettigt sätt.

Nicklasson
Kommer du hit ofta?
Medlem
875698
April 19, 2005 - 8:26 pm
sp_Permalink sp_Print

så sant...

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
875705
April 19, 2005 - 8:32 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=ilg@dd][quote=denstore][quote=ilg@dd] Jag ser inte att jag skulle ha påstått att det finns glada horor..

Det är väl en smakfråga. Jag tycker inte att det är ett jäkla dyft intressant. Dock tror jag att även den handikappade killen hade kunnat hittat kvinnan i sitt liv. Likaså alla andra torskar. Dock så finns det för många män som tycker det är besvärligt att behöva vara snälla och trevliga mot sina partners, och på det sättet komma åt lite sex. Är man en skitstövel, så är det ju klart enklare att betala en tusing....

Antar att det är en smula svårare på raggmarknaden för en kille i rullstol, men ändock ingen omöjlighet.
Personligen skulle jag aldrig betala för sex, det är jag för snål för.
Men ett RAM sitter aldrig fel.
Antar att så länge det finns horor att tillgå, så kommer det att finnas "torskar" och vise versa.

denstore
Member
Medlem
875711
April 19, 2005 - 8:37 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote:
Antar att det är en smula svårare på raggmarknaden för en kille i rullstol, men ändock ingen omöjlighet.
Personligen skulle jag aldrig betala för sex, det är jag för snål för.
Men ett RAM sitter aldrig fel.
Antar att så länge det finns horor att tillgå, så kommer det att finnas "torskar" och vise versa.

Ett RAM? Menar du inte ett BRUK?

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 404
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL