November 27, 2003
http://news.yahoo.com/s/eo/200.....v_eo/18076
Höll av misstag på att skriva en nyhet om detta 😛
Vågar man hoppas?
//Andreas
February 12, 2002
Fick nyligen lite extra tid på mig och tillbringade några av timmarna med att se alla futurama avsnitten. Futurama blir bara bättre ju fler gånger man sett dem. 😀 Blir alltid ledsen när ja tänker på att de inte finns några fler. 🙁
Men nu tänes ju ett litet ljus av hopp. 🙂
Hoppas hoppas hoppas! :rollsmile:
March 10, 2003
Dark Angel - Slutade för abrupt. Vore kul att se vad de där nya onda killarna har för anlag/historia.
Firefly - Fick ett någorlunda avslut iom filmen. Dock kan man lätt bygga vidare på den serien.
Futurama - Måste man typ ha mer av. Det bara är så.
Farscape - Fattar inte hur man kan döda en så poppis serie och det strax innan
säsongsslutet t.o.m.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
January 14, 2002
Ctrl wrote: Dark Angel - Slutade för abrupt. Vore kul att se vad de där nya onda killarna har för anlag/historia.
Firefly - Fick ett någorlunda avslut iom filmen. Dock kan man lätt bygga vidare på den serien.
Futurama - Måste man typ ha mer av. Det bara är så.
Farscape - Fattar inte hur man kan döda en så poppis serie och det strax innan
säsongsslutet t.o.m.
Håller med (fast farscape har jag inte sett)
October 21, 2005
Futurama - The Devils Hands are Idle Playthings
Sista avsnittet dom gjorde?
Kommer starkt ihåg när alla fick en 100 dollar sedel och Fry köpte 100 koppar kaffe och allt började brinna och han räddade alla och allt 😛 lätt en favorit
Och såklart Brain planeten när Fry går med i Armen och Zap blir kåt på Le Lemon (Leela)
Och mycket mer.. FFF Futurama For Life!
June 20, 2002
Moscow wrote: Futurama - The Devils Hands are Idle Playthings
Sista avsnittet dom gjorde?
Jepp. David X Cohen berättar på kommentatorspåret att de kände att det var 50/50 att det skulle bli det sista de gjorde. Därför det har ett rätt snyggt avslut, men ändå inte ett helt uppenbart "slut för alltid"-slut, där karaktärerna står och vinkar hej då.
Angående länken så verkar det inte ha tillkommit något sen det började surras om en comeback, vilket var i somras tror jag. Det enda som är bekräftat är att man lyft fram förslaget, men inget är ju klart så det är bara att hålla tummarna.
2 Guest(s)