March 10, 2003
Jag är RIKTIGT JÄVLA FÖRBANNAD....Jag har testat ladda ner Matrix Reloaded tre gånger nu och varje film har dröjt ca: två dagar att ladda hem och jag har alltid fått fel film!!!! Vilka är det som byter namn på filmerna, vad känar de på att jag laddar ner deras skit filmer??.. Det tar ju bara bandbred för dem....Nä det ska va direct connect men men man måste ju dela ut ca:30gig film och musik m.m för att kunna ladda hem från andra och jag har bara 7gig med musik och filmer...
December 15, 2002
det hände faktiskt att jag också använde Kazaa, när jag var ung och naiv 🙂
Jag har faktiskt också råkat ut för samma grej som du skriver om. Jag skulle ladda ner en film som heter Braindead. Istället fick jag LOTR, skitsunkig kvalitet också 😀
men nu förtiden använder jag bara DC
May 1, 2003
det är inte olagligt att ladda ner genom kazaa, det har varit
en sådan diskusion om det på sista tiden.
pc hemma samt pc för alla skrev att napster hade en enda stor databas där de lagrade filerna (rätta mig om ja har fel)
medans kazaa dc dc++ m.m
inte körs på det sättet.
på så sätt kan de inte STÄNGA de programmen så som kazaa m.m
June 18, 2001
Jag använder uteslutande en DC-hub som bara går att komma åt från Göteborgs studentbostäder. Finns inte det jag söker rycker jag på axlarna och säger: "otur". Att ladda ned långsammar än 1 MB/s är inte önskvärt.
Men du är nog kickad härifrån snart om du pratar om att dela ut musik och filmer.
February 21, 2003
Finns nåt som heter "Preview/Play"
Annars kan man ju boota in i Linux som alltid klarar att kolla på fragment-filer. Då kan man efter bara c:a 10 MB avgöra om det är rätt film eller inte.
Det finns bara EN gilitig version ute på Kazaa och den är det JÄKLIGT svårt att få bandbredd till eftersom alla försöker ladda ner den. Mitt tips är att du går och ser den på bio istället - det ska iaf jag göra 😀
1 Guest(s)