December 18, 2001
DiDi wrote: [quote=Zyrus]Blir sur på ungjävlarna i skolan jag jobbar på var enda dag! Dom lyssnar aldrig på vad fan man säger!
Vad jobbar du med?
Inget jobb egentligen.. Jag har praktiserat som nån datoransvarig på en skola sen nyår och är för det mesta i datorsalen.
På rasterna får dom inte vara i datorsalen och det är inte det lättaste att få ut dom kan jag lova.. Man får dra dom ut ur salen men ibland är dom starkae än mig å då är det dom som drar ut mig och låser dörren =) Lite förbannad man blir då!
January 28, 2003
Zyrus wrote: [quote=Spyder]Haha men de är ju skojj att jävlas med er 😀
fjantigt och omoget!
Men hallå, dom är väl 13-15, klart som fan det är kul att låsa ute läraren som tror att han kan bestämma 😀
Men det måste vara rätt pinsamt när du blir utlåst och hör hur de står innanför och skriver "ÄGD" [Image Can Not Be Found]
December 18, 2001
MrWeizel wrote: [quote=Zyrus][quote=Spyder]Haha men de är ju skojj att jävlas med er 😀
fjantigt och omoget!
Men hallå, dom är väl 13-15, klart som fan det är kul att låsa ute läraren som tror att han kan bestämma 😀
Men det måste vara rätt pinsamt när du blir utlåst och hör hur de står innanför och skriver "ÄGD" [Image Can Not Be Found]
Klart småbarnen tycker det är kul men när samma sak händer nästan varenda dag i en par månader blir man lite le på dom kan jag lova!
December 18, 2001
MrWeizel wrote: [quote=Gulzebra]Sluta dra i ungarna. Hota med att trycka på powerknappar och dra ut sladdar istället.
Eller så bara spärrar han kontona, undrar om de blir förvånade när de loggas ut en efter en :bgrin:
Jag stänger ju självklart av datorerna först men då startar dom datorerna igen så då blir det till att dra i dom. Att spärra deras konton är inte heller lönt eftersom dom loggar in på varandras konton. Isf skulle jag ju behöva spärra alla användare =)
March 14, 2004
Zyrus wrote: [quote=DiDi][quote=Zyrus]Blir sur på ungjävlarna i skolan jag jobbar på var enda dag! Dom lyssnar aldrig på vad fan man säger!
Vad jobbar du med?
Inget jobb egentligen.. Jag har praktiserat som nån datoransvarig på en skola sen nyår och är för det mesta i datorsalen.
På rasterna får dom inte vara i datorsalen och det är inte det lättaste att få ut dom kan jag lova.. Man får dra dom ut ur salen men ibland är dom starkae än mig å då är det dom som drar ut mig och låser dörren =) Lite förbannad man blir då!
Hota med att ringa hem till deras föräldrar, brukar funka med oss
August 20, 2001
slafs_ wrote: [quote=Zyrus][quote=DiDi][quote=Zyrus]Blir sur på ungjävlarna i skolan jag jobbar på var enda dag! Dom lyssnar aldrig på vad fan man säger!
Vad jobbar du med?
Föräldrarna skiter väl i vilket...
May 1, 2003
DiDi wrote: [quote=slafs_][quote=Zyrus][quote=DiDi][quote=Zyrus]Blir sur på ungjävlarna i skolan jag jobbar på var enda dag! Dom lyssnar aldrig på vad fan man säger!
Vad jobbar du med?
Föräldrarna skiter väl i vilket...
Jo, hör en del historier från mamma. Hon är förskolelärare.
1 Guest(s)